Опубліковано

Все для кожної краси: Drama Queen створили кампейн для EVA.UA

На початку травня стартувала нова рекламна кампанія інтернет-магазина EVA.UA зі слоганом «Все для кожної краси».

Комунікація приурочена до запуску нового тематичного розділу EVA BEAUTY, де зібрані тисячі товарів для догляду за обличчям, волоссям і тілом, парфуми та декоративна косметика.

Ще з кінця 2022 року EVA почала будувати нове позиціювання, перетворюючись із найкращої подруги на експертку з краси. Представила нові формати магазинів «Жіноча енергія» та EVA BEAUTY, оновлений інтернет-магазин EVA.UA з розширеним асортиментом та відповідними тематичними просторами. Проте зміна уявлень аудиторії відбувається не так стрімко, як трансформація самого ритейлера.

«Ми прагнемо донести, що на EVA.UA доступний не лише базовий асортимент для побуту і догляду за собою, а й такі товари, яких клієнт, можливо, не чекає від EVA: професійні засоби, преміальна косметика та б’юті-гаджети» каже керівник маркетингу інтернет-магазину EVA.UA Руслан Сазонов.

Знайти та втілити креативне рішення для цього завдання ритейлеру допомогла команда агенції Drama Queen, яка створила ефектний ролик для простору краси EVA BEAUTY.

Ролик переносить глядачів у захопливий світ краси, де кожна жіноча риса та частина тіла перебуває в центрі уваги. Це — візуальна поезія, яка оспівує жіночу вроду у всіх її проявах.

«Ми змогли зрозуміло показати, що EVA BEAUTY робить доступними багато продуктів та брендів. На будь-який смак, для догляду за будь-якою красою, — пояснює креативна директорка Drama Queen Анна Гончарова. — Це перша гучна комунікація EVA BEAUTY. Тож нам хотілося зробити щось красиве та загадкове, при цьому не ускладнюючи головний меседж».

Галерею, якою прогулюються героїні ролика, розмістили в павільйоні ВДНГ. Ролик зняла українська режисерка Наталя Іванова, відома своїми роботами для Zhilyova, Puma, BetterMe, The Hardkiss тощо. Атмосферний трек створив український електронний музикант Дмитро Авксентьєв (Koloah).