Опубліковано

Продуктові бренди займають провідні позиції у сфері персоналізації

Дослідження Epsilon показало, що за останні два роки продуктові бренди на споживчому ринку досягли найбільших успіхів у сфері персоналізації повідомлень та взаємодії із кінцевими клієнтами.

Найбільший прогрес демонструють торгові мережі Morrisons, Sainsbury’s і Waitrose.

Опитування у Великій Британії показало, що 20% покупців відчули очевидні поліпшення саме у продуктовому сегменті.

На другому місці — продавці побутової техніки. Про них згадали 14% респондентів. У п’ятірку лідерів взаємодії потрапили також продавці одягу (13%), організатори подорожей (12%) та продавці напоїв (11%).

Елліотт Клейтон, керуючий директор Epsilon у Великій Британії пояснив, що настільки вагомих результатів вдалося досягти через запровадження новітніх технологій у сфері обробки даних. Поки що не всі представники торгової галузі роблять максимум для того, щоби кожен їх клієнт відчував себе важливим для продавця. Проте чимало учасників ринку рухаються саме цим шляхом, що дозволяє їм досягати кращих успіхів у бізнесі.

Чи не найкращим прикладом учасники дослідження назвали програму Morrisons «My Points Boosters», яка пропонує обирати «свої улюблені бренди з персоналізованого списку». Мережа Waitrose, тим часом запровадила персоналізовані ваучери, які відображають індивідуальні звички покупців.

За словами директор Epsilon, одна з ключових проблем у сфері роздрібної торгівлі полягає в тому, щоб реклама приносила новий дохід, а не просто охоплювала людей, які вже мали намір купити продукт.