Чайові збиральнику: VARUS.UA запустив можливість подякувати за збірку онлайн-замовлень
Простий і зручний спосіб подякувати за якісну роботу — відтепер у клієнтів VARUS.UA є можливість залишити чайові за збірку онлайн-замовлень.
Під час оформлення замовлення клієнтам пропонується залишити чайові у фіксованій сумі або обрати індивідуальну кількість коштів. Ця опція відображається на фінальному етапі оформлення покупки, а також після отримання замовлення — для тих, хто бажає подякувати після доставки.
Залишити чайові — це можливість подякувати працівникам за їхню роботу та відповідальний підхід до збирання замовлень. Ваша підтримка допомагає збиральникам збирати з турботою кожне замовлення. Мережа VARUS прагне створити культуру взаємної поваги та вдячності між клієнтами та персоналом, що робить онлайн-шопінг приємнішим для всіх.
"Запуск функції чайових — це черговий крок у покращенні взаємодії між нашими клієнтами та працівниками. Ми хочемо, щоб кожен клієнт мав можливість висловити вдячність за якісну збірку замовлення і віримо, що це створить ще більш приємний досвід для вас", — коментує e-commerce-директор VARUS Олег Спірін.
Нагадаємо, що також нещодавно VARUS.UA запустив онлайн-чат, який дозволяє клієнтам мережі отримувати швидкі відповіді на запитання через найпопулярніші месенджери: Viber та Telegram. Ця функція спрямована на покращення якості обслуговування та надання ще більш комфортного процесу покупок. Тож мережа VARUS регулярно оновлює сервіси та додає нові послуги, щоб забезпечувати кращий клієнтський досвід.