«Файно Маркет»: як магазин стає твоїм добрим сусідом
Як компанія створила та втілює ідею «добросусідства» на прикладі реальних історій та проєктів, що об’єднують людей, ми запитали у Катерини Дірунової, директорки відділу маркетингу та реклами «Файно Маркет».
Що таке «добросусідство» та як виникла ця ідея?
Ідея добросусідства з’явилася з усвідомлення, що магазини «Файно Маркет» мають можливість бути частиною спільноти, адже розташовані у центрі громад та поселень, а ще збирають довкола багато людей та подій. Ми прагнули асоціюватися не лише з місцем для покупок, але й бути тими, хто об’єднує сусідів. Ця ідея ґрунтується на принципах взаємоповаги, людяності та турботи один про одного. Саме тому ми активно співпрацюємо з місцевими громадами, підтримуємо благодійні ініціативи та допомагаємо адресно, за запитами від волонтерів та підрозділів.
Лише за минулий квартал спільно з волонтерами у Черкасах ми організували масштабний благодійний захід — рекордний борщ, кошти від продажу якого збирали на обладнання для захисників. Крім того, щомісяця в наших магазинах проходять акції спільно з партнерами, мета яких — закупівля необхідного обладнання (як військового, так і медичного спрямування). І все це про людей — про активні громадські організації чи сусідів, що приходять за щоденними покупками та роблять добрі справи.
Цьогоріч «Файно Маркет» випустив перші анімаційні ролики, зараз їх понад десяток. А якою була перша комунікація про «добросусідство»?
Комунікація про ідею добросусідства почалася ще у 2018 році, як результат співпраці з однією з креативних агенцій. Тоді привітання «Привіт, сусіди!», що відображало концепцію філософії добросусідства, стало першим кроком. Однак, на той момент ми не повністю втілили цю ідею в життя.
Знадобився час для усвідомлення, що добросусідство — це не просто фірмове привітання, а система цінностей. Так, у 2018 році ми зробили перший крок, а вже пізніше почали активно розвивати та інтегрувати цю філософію у всі аспекти нашої діяльності. За основу ми взяли місію компанії «Файно Маркет»: соціальну відповідальність, сталий розвиток, зручність та якість, добрі стосунки з партнерами, прозорість та відкритість.
За останні 2 роки ми реалізували понад 50 різноманітних ініціатив та маємо ще безліч нових ідей та планів. Так ми прагнемо створити осередок добрих справ та залучати якомога більше однодумців — наших сусідів.
Як з’явилася кампанія "Файно Маркет — створюємо простір добрих разом"?
Разом із нашими партнерами, креативною агенцією Sikorsky Agency, ми розробили серію яскравих анімаційних роликів, що відображають цінності «Файно Маркет». Кожен ролик підкреслює наші основні принципи — турботу про сусідів, взаємодопомогу та створення простору доброти. Анімаційний формат допоміг нам передати теплоту та відкритість, які є невід’ємною частиною нашої філософії добросусідства.
"У наших кампаніях було дві ключові задачі: знайти новий спосіб комунікації з покупцями та створити новий візуальний стиль, який би розповідав ці історії. Все починається з брейншторму, тож ми з командою почали розробляти ідеї та синопсиси, щоб презентувати їх маркетинг-команді Файно Маркет. У фіналі у нас вийшло кілька ідей, але як тільки ми озвучили словосполучення «простір добрих», ми в унісон сказали: так, це воно", — говорить Євгеній Шаргородський, артдиректор Sikorsky Agency.