Опубліковано

Український ритейл буде активно автоматизувати процеси через нестачу працівників

Український ритейл робитиме все для автоматизації більшості робочих процесів через дефіцит кадрів. Про це розповіла заступниця генерального директора «ЕКО маркету» з управління персоналом Людмила Чорноморець.

«З огляду на кадровий голод та інколи низьку кваліфікацію співробітників, ми намагаємося максимально автоматизовувати більшість процесів. Автоматизація стає ключовим рішенням у відповідь на дефіцит кадрів», — говорить заступниця генерального директора «ЕКО маркету» з управління персоналом Людмила Чорноморець.

У самому «ЕКО маркеті» до кінця 2024 року планують збільшити кількість кас самообслуговування до 44 одиниць.

За словами представниці мережі, на сьогодні традиційні методи пошуку персоналу, на приклад публікація вакансій на агрегаторах, більше не приносять очікуваного результату.

Кількість відгуків залишається низькою, а іноді — нульовою. Тому в мережі постійно в "пошуку інноваційних підходів".

«Один з прикладів — використання чат-бота. Ми розмістили рекламні матеріали про відкриті вакансії з QR-кодом на чат-бот у торгових залах мережі серед товарів. Відсканувавши код, людина потрапляла до чат-бота, де лише за пару кліків могла подати заявку. Наші менеджери обробляли ці заявки в режимі реального часу, що значно прискорило закриття відкритих вакансій», — наводить приклад заступниця гендиректора.