Бренди дедалі більше втручаються у приватність зумерів та міленіалів
Згідно з даними дослідження TradeMaster.UA, близько восьми з десяти представників покоління Z вважають, що бренди часто переходять межі їхньої приватності через те, що збирають занадто багато інформації про особисте життя. Більша частина міленіалів, покоління Y, теж говорить про це.
Рекламі, яку створив штучний інтелект, не довіряють близько 70% представників покоління Y. При цьому зумери сприймають такі рішення менш критично. Серед них 41% негативно налаштовані проти реклами, згенерованої нейромережею.
Також більшість респондентів відзначили, що для них важлива участь людини у створенні продукту. Клієнти хочуть бути впевнені, що за контентом стоїть не лише машина, а й людський контроль.
Більше третини споживачів не вірять в екологічні ініціативи брендів, якщо ті не надають конкретних доказів своїх дій. Особливо це актуально для молоді: більш ніж половина зумерів заявили, що вони готові підтримувати компанії, якщо бренди дбають про екологію, а не просто використовують популярні теми для реклами.
Водночас лише 38% міленіалів вважають, що компанії мають надати докази своєї екологічної відповідальності.
Щоб не стати жертвою грінвошингу (використання в рекламі дезінформації для створення іміджу екологічно відповідального бізнесу), 35% опитаних зумерів вважають, що бренди мають залучати своїх клієнтів до змін. Приблизно 21% міленіалів поділяє цю позицію.