Опубліковано

Budhouse Group 2024: підсумки року від девелоперської компанії

У 2024 році торгові центри Budhouse Group відвідали 22 млн людей — стабільний показник порівняно з 2023-м. Поведінка відвідувачів стала більш цільовою: конверсія «відвідувач-покупець» зросла на 5%, а тривалість візитів скоротилася на 11%.

Відвідуваність

Торгові центри Budhouse Group у 2024 році відвідали 22 млн осіб. Відвідуваність не змінилася порівняно з 2023 роком. У ТРЦ Nikolsky внаслідок масованих обстрілів Харкова та великої частки тривог у першій половині 2024 року, відвідуваність впала і відновилась тільки восени 2024 року. У ТРЦ Lubava та Forum Lviv відвідуваність поступово зростала протягом року.

На 1000 кв. м орендної площі доводиться таким чином у середньому 565 відвідувачів.

Відвідувачі стають більш цільовими. На це вказують ряд індикаторів — кількість відвідуваних магазинів, тривалість візиту, доля випадкових відвідувачів ТЦ, конверсія відвідувач-покупець. Так конверсія (частка покупців серед відвідувачів), збільшилась на 5%, а тривалість візиту навпаки зменшилась на 11% порівняно з довоєнним часом. Також суттєво (на 30%) зменшилась кількість торговельних точок, які клієнт відвідав при тому, що мета візиту до ТРЦ залишилась тією ж. На 10% збільшилася частка відвідувачів, що планували візит.

Товарообіг

Загальний товарообіг ТЦ компанії склав у 2024 році 12,2 млрд грн, що на 33% більше ніж у 2023 році (+20% у Євро). Порівняно з 2021 роком, товарообіг торгових центрів у гривневому еквіваленті зріс на 17%. У валюті товарообіг ТЦ компанії порівняно з довоєнним часом скоротився на 14%.

Головною причиною є закриття ТРЦ Fabrika та важка ситуація у Харкові на початку року. Непошкоджені торгові центри значно перевищили рівень 2021 року у валюті, ТРЦ Lubava перевищив його на 16%, а Forum Lviv на 32%.

Орендарі

У 2024 роках вдалось зберегти мінімальну вакантність на рівні 0,9%. Така ж саме вакантність була у 2021, та у 2023 році. Крім того, залишаються непрацюючими магазини групи Індітекс та НМ у ТРЦ Nikolsky.

Ротація орендарів була меншою ніж у 2023 році. У 2024 році було підписано 34 нових договорів оренди у діючих ТЦ. Але загальна площа цих нових орендарів була більша — 4600 кв. м (44 нових договорів 3000 кв. м у 2023 році). Найбільш значними новими орендарями стали Adidas, Nike у Forum Lviv, Sinsay у Nikolsky та Lubava. Значною подією стало відкриття на −3 поверху Nikolsky Pop-up center, де орендарі ТРЦ мали змогу працювати під час тривог.

Онлайн

У 2024 році торгові центри Budhouse Group традиційно багато уваги приділяли просуванню онлайн. Загальна кількість контактів з користувачами на різних ресурсах становила 103 млн, що у 2 рази більше ніж у 2023 році.

Загальна кількість послідовників у соціальних мережах становила 765,3 тис. Приріст порівняно з 2023 роком склав 10%. При цьому кількість послідовників ТРЦ Fabrika, не зважаючи на пошкодження, за останній рік фактично не змінилася. Акаунти Інстаграм ТРЦ Fabrika та ТРЦ Forum Lviv, вже багато років залишаються на першому та другому місці в Україні у рейтингу українських ТЦ за кількістю послідовників.

Відвідувачі ТРЦ все більше занурюються в соціальні мережі. Значно зріс відсоток тих, хто зареєстрований в YouTube, Telegram та Tik-Tok.

Найбільші темпи зростання серед відвідувачів ТЦ демонструє Тік-Ток. Частка людей, що зареєстровані у цій мережі збільшилася на 30% за рік. Напевно це пов’язано також зі змінами у віковій структурі відвідувачів. Тепер майже 50% відвідувачів мають акаунт у Тік-Ток. До повномасштабного вторгнення ця частка складала близько 20%.

Маркетингові заходи

У 2024 році в ТЦ Budhouse Group відбулось 370 різних івентів. Це на 8% менше ніж у 2023 році. Зменшення кількості івентів відбулось внаслідок меншої активності у Харкові у першій половині 2024 року. Масовані обстріли міста вплинули на кількість заходів.

Найбільш значними подіями 2024 року були День Народження, Косплей та Хелловін у Lubava, День народження та різдвяні свята у ТРЦ Forum Lviv, Хелловін та новорічні свята у Nikolsky. Відкриттям року став новий захід у ТРЦ Nikolsky — Караоке на екрані (з використанням мультимедійних екранів ТРЦ).

Девелопмент

Протягом 2024 року в ТРЦ Lubava було добудовано 600 кв. м орендних площ, коштом чого була збільшена площа магазинів House, Brands outlet та ДРЦ.

Розпочаті у 2021 році будівельні роботи ТРЦ Khortitsa mall у Запоріжжі та ТРЦ Yessa в Одесі призупинені на час бойових дій. Роботи з відновлення ТРЦ Fabrika також планується розпочати після припинення обстрілів Херсона.