Опубліковано

Компанія «АТБ» підбила підсумки 2024 року: товарообіг 248,8 млрд грн та понад 28 млрд грн податків

Товарообіг найбільшого вітчизняного ритейлера «АТБ-маркет» у 2024 році зріс на 15%, до 248,8 млрд грн.

Товарообіг АТБ у 2024 році склав 248,8 млрд грн

За результатами 2024 року, товарообіг торгівельної мережі АТБ склав 248,8 млрд грн (з ПДВ та акцизним податком). Це на 15% перевищило аналогічні показники попереднього 2023 року.

У першому після повномасштабного вторгнення 2022-му з його безпрецедентними випробуваннями товарообіг складав 176,9 млрд грн.

Не зважаючи на усі виклики часу, компанія АТБ неухильно дотримується своєї стратегії динамічного розвитку. Станом на кінець січня 2025 року по всій Україні працює 1250 магазинів мережі. У пріоритеті проєкти, пов’язані з підтримкою Сил оборони, постраждалого цивільного населення, розширення акційної лінійки, енергетична незалежність, безпекові ініціативи тощо.

Загальна сума благодійної допомоги від корпорації АТБ українському війську, медичним установам, надзвичайникам, мешканцям деокупованих територій та ін. становить вже близько 2 млрд грн. Компанія входить до ТОП-10 підприємств та бізнес-груп, які зробили найбільший внесок військової та гуманітарної допомоги за час вторгнення.

Разом з цим, за Індексом Опендатабот АТБ впевнено посідає перше місце серед найкращих підприємств України за показниками виторгу і входить до першої п’ятірки рейтингу найдорожчих вітчизняних брендів. Компанія демонструє справжню стійкість бізнесу, формує нові тренди, реалізує інноваційні рішення, які впливають на зміни у вітчизняному ритейлу.

Штатна чисельність АТБ на початок 2025 року склала 59 тисяч співробітників

Станом на початок 2025 року загальна штатна чисельність працівників групи компаній АТБ сягнула позначки у 59 тисяч осіб. З них 48 тисяч українців є робітниками флагманського підприємства корпорації — роздрібної торгівельної мережі «АТБ-маркет».

Понад 4,5 тисячі співробітників АТБ змінили зручну уніформу на військове спорядження і стали на захист нашої країни — долучилися до лав Збройних сил України, Тероборони та Національної гвардії.

Завдяки стратегії динамічного розвитку корпорації АТБ, з плановим відкриттям нових магазинів, розширенням роботи розподільчих центрів, модернізацією інших потужностей підприємств, за результатами 2024 року було створено близько 2000 нових робочих місць у різних куточках країни. Це надало не тільки економічного імпульсу певним регіонам, а й забезпечило тисячі українських родин стабільним джерелом доходу.

Робота в команді лідера вітчизняного ритейлу — це не тільки конкурентна заробітна платня і соцпакет, а ще й реальна можливість кар’єрного зростання. Адже компанія має власні навчальні центри в Дніпрі, Одесі, Києві та Львові. Кожного року в них безоплатно підвищують кваліфікацію чи опановують нові професії понад 4 тис. співробітників компанії.

Кадрова політика АТБ спрямована на розвиток так званого людського «капіталу», який в компанії традиційно вважають своїм найціннішим ресурсом і запорукою успіху.

Корпорація АТБ вчергове зберегла за собою звання найбільшого галузевого платника податків та роботодавця.

Сума сплачених — 28,61 млрд грн

Протягом 2024-го до бюджетів всіх рівнів було сплачено податків та зборів, включно з митними платежами і ЄСВ, на загальну суму 28,61 млрд грн. Цей показник на 14% перевищує обсяги сплачених податків у попередньому році.

З вказаної суми згідно з офіційними даних компанії, до державного бюджету у 2024-му році було передано 18,61 млрд грн, до місцевих бюджетів пішли 6,52 млрд грн, а цільові державні фонди отримали 3,48 млрд грн.

Флагманське підприємство корпорації — торгівельна мережа «АТБ-Маркет» протягом 2024-го сплатила податків та зборів на суму у 21,78 млрд грн (проти 19,45 млрд грн у попередньому році). З них державний бюджет отримав 13,7 млрд грн, до місцевих бюджетів пішло 5,38 млрд грн, до цільових фондів — 2,7 млрд грн.

Вже багато років поспіль АТБ входить до першої десятки ТОП-100 найбільших платників податків України. Навіть у перший рік повномасштабного вторгнення компанія сплатила 20,44 млрд грн податків та зборів, що склало близько половини бюджетних надходжень від усього вітчизняного ритейлу. Перед тим, у коронокризовому 2021-му група компаній АТБ сплатила 19,45 млрд грн податків і зборів. Ще роком раніше, у 2020-му, цей показник становив 15,8 млрд грн.