Опубліковано

Нове обличчя Aldi Nord: як оновлена концепція магазинів змінює шопінг в Німеччині

Оновлена концепція магазинів Aldi Nord у Німеччині робить акцент на свіжості, зручності та ефективності. Фрукти й овочі тепер у центрі уваги, а власні бренди ще більше підкреслюють якість за доступною ціною. Оптимізуючи внутрішні процеси, ритейлер прагне зробити покупки комфортнішими, а роботу персоналу – ефективнішою.

В рамках стратегії трансформації, Aldi Nord у 2018 році впровадила у Німеччині нову концепцію магазинів під назвою ANIKo (Aldi Nord Instore Konzept). З того часу ця модель магазину вже кілька разів оновлювалася. Відтоді формат постійно вдосконалюється, і остання версія ставить у центр уваги продукцію «фреш» та покращені процеси обслуговування.

Одне з найпомітніших нововведень по всій країні з початку 2022 року – переміщення відділу фруктів і овочів до самого входу в магазин. У попередній же моделі дискаунтер розміщував свій фірмовий відділ з перехресними полицями в задній частині магазину.

Фрукти й овочі стали стратегічним відділом для Aldi Nord. У травні цього року компанія заявила, що прагне стати “беззаперечним лідером за ціною” в цій категорії. За рік мережа збільшила свою частку на ринку на 1,5 процентних пункта. Для досягнення цієї мети Aldi Nord раніше оголосила, що готова на певний час піти на зниження маржі.

З комерційного погляду, новий план розташування магазинів робить більший акцент на зручних, веганських та вегетаріанських продуктах. 

У рамках повернення до фокусу на private labels, упаковка продукції власних марок стала ще більш впізнаваною. Їхній дизайн оновили, щоб ще краще транслювати інформацію про якість.

Ще один важливий крок до оптимізації — весь асортимент вина тепер представлений лише в картонних коробках, включаючи преміальні позиції. Інформація про продукти, яку раніше додавали вручну поруч із цінами, тепер вбудована прямо в упаковку, щоб економити час працівників. Єдині додаткові позначки на полицях — це знаки для органічних і веганських товарів, які розміщуються поруч з відповідними цінниками.

Також Aldi Nord спростила викладку акційних товарів: вони розміщуються тільки на чверть- або півпіддонах, що полегшує роботу персоналу

Широкі проходи та однакова глибина полиць створюють відчуття чіткої структури для покупця, дозволяють зберігати більше товару в торговому залі та роблять роботу більш ефективною.

Просторий відділ фруктів і овочів при вході в магазин покликаний передати відчуття свіжості.

Поруч із фруктами й овочами розташований оновлений холодильник «Aldi To Go», у якому зберігаються швидкопсувні та зручні у споживанні продукти.

Починаючи з літа 2023 року, обидві мережі Aldi почали уніфікувати власні кавові бренди. Раніше Aldi Nord продавала «Markus» і «Moreno». Тепер ці марки об’єднані під новим брендом «Barissimo», який також включає охолоджені продукти для швидкого приготування.

Відділ пекарні на початку магазину робить акцент на свіжих продуктах. Тривимірні знаки відділу, які використовували раніше, були повернені.

У рамках ініціативи Zero Waste (нульових відходів) мережа пропонує вчорашній хліб за фіксованою ціною — 50 центів.

Aldi Nord демонструє свою компетентність у сфері охолоджених свіжих продуктів. Рибні товари, вегетаріанські та веганські продукти, а також м’ясні вироби розміщені в блоці навколо акційної холодильної вітрини для м’яса.

Спеціальне освітлення полиць ефективно підкреслює асортимент ковбас і м’ясних делікатесів. Червоні картонні коробки домінують у категорії, а зелений колір використовується для позначення органічних товарів. Як і для асортименту товарів швидкого приготування, упаковка з маркуванням допомагає покупцям орієнтуватися на полиці.

Для підкреслення якості товарів власних торгових марок, Aldi Nord розміщує на упаковці сертифікати незалежних лабораторій, Nutri-Score, стандарти захисту тварин, а також Aldi Transparency Code (ATC), який дозволяє відстежувати походження товару.

Сири преміум-класу викладені в окремій вітрині з мінімалістичним дизайном, що відповідає традиційному стилю Aldi.

У задній частині магазину промоакції на непродовольчі товари чітко розділені за днями старту: понеділок і четвер.

У відділі непродовольчих товарів Aldi рекламує свій інтернет-магазин.

У новій концепції весь асортимент вина виставлений у коробках, включно з вином преміум-сегменту.

Країна виробництва та тип вина надруковані на транспортній упаковці. Раніше ця інформація друкувалася в магазині та додавалася поруч із цінником.