Isei підкорює Польщу: як українська мережа косметики планує стати конкурентом Sephora
Українська мережа косметики Isei анонсувала відкриття магазинів у кількох великих містах Польщі.
Українська компанія Isei, що спеціалізується на продажі косметики, обрала Польщу для початку своєї міжнародної експансії. Засновниця мережі, Ануш Товмасян, пояснює цей вибір подібним менталітетом мешканців, а також великою кількістю українців, які емігрували до Польщі.
Перший магазин під брендом Isei відкрився у Польщі в листопаді минулого року. Магазин площею 70 кв. м розташований у торговому центрі Варшави Targówek і, згідно із заявою Ануш Товмасян, у ньому працюють виключно українці. До цього компанія вже вела в Польщі онлайн-продажі.
У перший магазин у Польщі компанія вклала 100 тисяч доларів і розраховує на повернення інвестицій протягом трьох років. Загалом у проєкт міжнародної експансії, включно з інтернет-магазином, було інвестовано 200 тисяч доларів.
Магазин Isei у ТЦ Targówek у Варшаві
Раніше повідомлялося, що мережа шукає локації для нових точок і планує відкрити кілька власних магазинів у великих польських містах у 2025 році. Вони стануть основою для запуску франчайзингової моделі та подальшого масштабування по всій Європі.
Відкриття магазинів за франчайзинговою моделлю компанія планує розпочати до кінця наступного року. Протягом двох років мережа планує розширити свою присутність до 50 магазинів за кордоном, передусім у Польщі.
Засновниця компанії повідомила, що планує розвиватися в Польщі за «українським лекалом», оскільки роздрібна торгівля на обох ринках працює за схожими принципами, а формати магазинів теж мають багато спільного.
Ануш Товмасян підкреслила, що через юридичні обмеження на імпорт продукції до Польщі мережа була змушена переглянути асортимент. Зараз магазини пропонують товари, аналогічні до тих, що є в портфелі великих гравців косметичного ринку Польщі. Тому основними конкурентами Isei стали такі мережі як Sephora, Rossmann, Douglas та Hebe.
За розвиток Isei на польському ринку відповідає компанія Isei International, зареєстрована в березні 2024 року. Президенткою цієї компанії є Тетяна Данильченко.
ISEI — український ритейлер косметики з Японії, Південної Кореї та країн Європи. Компанія продає, зокрема, декоративну косметику, засоби для догляду за тілом і волоссям, лікувальні зубні пасти.
На 21 листопада 2024-го ISEI має 50 магазинів в Україні та монобрендовий бутик Kiehls в партнерстві з Loreal. Мережа входить у холдинг FMCG-дистрибʼютора Imperia Holding, власником якого є громадянин Вірменії Гайк Товмасян. Окрім ISEI, холдинг володіє 15 бізнесами, зокрема інвестував у сервіс Liki24, та є франчайзером міжнародної мережі косметики NYX в Україні.