Опубліковано

Carrefour на шляху до лідерства у цифровій трансформації — мережа впроваджує новий сервіс на основі ШІ

Французький ритейлер Carrefour обрав Іспанію для запуску свого першого глобального рішення на основі штучного інтелекту — AI-асистента Carrefour.

Новий інструмент, створений на базі технології Gemini 2.0, сприятиме цифровій трансформації співробітників і підвищенню якості обслуговування клієнтів. На першому етапі доступ до AI-асистента отримають 3 тисячі працівників компанії.

Функціональність асистента поступово розширюватимуть, щоб забезпечити інтеграцію штучного інтелекту на всіх рівнях організації. Упродовж 2025 року Carrefour також планує масштабну програму навчання іспанських працівників у сфері AI.

Генеральна директорка Carrefour підкреслює, що мета компанії — стати лідером цифрової трансформації у продуктовому ритейлі, і запуск AI-асистента є ключовим кроком на цьому шляху.

Ініціатива є частиною ширшої цифрової стратегії Carrefour, яка включає також такі рішення, як Uno.ai — інструмент, призначений для оптимізації внутрішніх процесів і покращення клієнтського досвіду: управління зустрічами, комунікацією та створенням презентацій.

Ще у 2021 році Carrefour оголосив про початок масштабної трансформації за участі штучного інтелекту. Мета — перетворитися на цифрового ритейлера, де технології служать як співробітникам, так і клієнтам. Компанія оцінює, що інвестиції в AI-напрям до 2030 року можуть сягнути 2,3 мільярда євро.