Динаміка українського ринку fashion-застосунків — дослідження Promodo
У другому кварталі 2025 року китайський fashion-гігант Shein почав рекламуватись на українському ринку. Через дії Трампа Temu та Shein змістили свій фокус з США на Європу, і якщо Temu вже був присутній на українському ринку, то Shein зʼявився тут вперше. І одразу увірвався до списку лідерів за кількістю завантажень та показником зростання — великі маркетингові бюджети спрацювали.
Загалом по другому кварталу 2025 року команда Promodo спостерігає значне зростання уваги до міжнародних гравців. Shein — не єдиний приклад приходу на ринок нового гравця. У квітні 2025-го на ринок вийшла компанія Trendyol — це турецький e-commerce.
Міжнародні гравці в останній квартал зростають надзвичайно активно. Серед лідерів — Shein, Modivo, Sinsay та Trendyol. Вони тримаються у десятці лідерів як на iOS, так і в Google Play. До згаданих вище додаються Zara, Answear та Reserved.
Серед українських брендів — INTERTOP та Kasta. Локальним гравцям доводиться мати справу з міжнародними гігантами, рекламні бюджети яких часто непорівнянні, як у Shein, або ж сам бренд має надзвичайно велику силу, як Zara.
Середній коефіцієнт конверсії з встановлення застосунку в покупку у цій ніші на українському ринку сягає 4-5%, але на цей показник впливає безліч факторів: від типу оптимізації рекламної кампанії, до якості самого застосунку, його зручності та цінового сегмента.