Опубліковано

COMFY підсумував 9 місяців 2025 року: зростання виторгу, рекордні податки та розширення присутності в регіонах

COMFY підбив підсумки роботи за дев’ять місяців 2025 року. Компанія продемонструвала зростання виторгу на 15,8%, сплатила понад 1,5 млрд грн податків і зборів та спрямувала 76 млн грн на підтримку Сил оборони України.

Експансія мережі та оновлення форматів

У третьому кварталі 2025 року компанія відновила розвиток мережі магазинів та відкрила два нових магазини — у Києві (ТРЦ Sofia Mall) та в Одесі (ТРЦ Маяк А1). Нові простори поєднують шоурум, інтерактивні зони тестування техніки, швидку видачу онлайн-замовлень, енергоефективні рішення та дружній до всіх відвідувачів дизайн. Паралельно триває оновлення наявних форматів з фокусом на безбар’єрність, діджитал-сервіси та комфорт клієнтів.

Станом на кінець вересня мережа COMFY налічує 112 магазинів у 23 областях України. До кінця року заплановано ще чотири відкриття. Так компанія впевнено розширює присутність у регіонах і підтверджує статус ритейлера, який задає стандарти сервісу та комфорту.

Частка онлайн-продажів сягнула 33%

Також драйвером зростання продажів залишається розвиток e-commerce. За цим напрямом команда продовжує розширення онлайн-асортименту, розвиток логістичних сервісів та мобільного додатку, акційних та персональних пропозицій. Завдяки цьому частка онлайн-продажів COMFY сягнула 33%. Онлайн-продажі компанії продовжують зростати активніше за ринок: +17,8% до показників COMFY протягом січня-вересня минулого року проти 14,6% зростання ринку.

Мобільний застосунок COMFY активно розвивається: +40% встановлень за січень-вересень 2025 року порівняно з аналогічним періодом минулого року. Застосунок генерує 27,3% всіх онлайн-продажів компанії. Частка щомісячно активних користувачів (MAU) додатку зросла на 50%.

Асортимент і категорії зростання

Важливою складовою успіху компанії є системна комерційна стратегія, що враховує зокрема зміни у споживчих настроях українців. Серед категорій у січні-вересні 2025 року найдинамічніше зростали: дрібна побутова техніка (+27%), аксесуари (+19,4%), аудіо- та відеотехніка (+15,5%).

У зазначений період особливо швидко зростали мультипечі (+276%), масажери (+289%), сушильні машини (+45%), електричні зубні щітки (+38%), планшети (+15,7%), телевізори (+14,5%). У третьому кварталі до них додались ручні пилососи з приростом у +21,4%.

Натомість протягом січня-вересня скоротилися продажі електричних гриль-барбекю (-18%) та товарів для енергозабезпечення (-82,4%). Щоправда, у жовтні через російські обстріли енергетики зафіксовано нову хвилю зростання попиту та продажів у цій категорії.

Соціальна відповідальність і публічна позиція

COMFY залишається компанією, яка поєднує бізнес-ефективність із соціальною відповідальністю. Компанія продовжує активну роботу за такими напрямами:

  • Допомога Силам оборони України. З початку року на цей напрям спрямовано 76 млн грн прямої грошової допомоги та через передачу техніки на потреби підрозділів, включно з ініціативою «Цільова допомога військовим частинам мобілізованих працівників». Також CEO компанії Ігор Хижняк протягом року передав Силам оборони та волонтерам 21 автомобіль.
  • Працевлаштування та адаптація ветеранів. Станом на 1 листопада 2025 року в компанії працює 41 ветеран, із них 21 — нові співробітники з бойовим досвідом.
  • Рівні правила гри та детінізація галузі. COMFY послідовно відстоює принципи чесної конкуренції, прозорої сплати податків і рівних умов для всіх гравців. Це стійка позиція компанії та її внесок у формування європейських правил гри в українському ритейлі. З метою детінізації галузі компанія активно взаємодіє з державними органами, бізнес-асоціаціями та працює над формуванням коаліції білих гравців ринку техніки та електроніки.

Відзнаки та нагороди

На професійній премії DZWINNER 2025, яка відзначає досягнення комунікаційних і контакт-центрів з 2014 року, команда COMFY здобула 9 нагород, серед яких: «Краща сервісна команда», «Краща команда продажів», «Супервізор року», «Менеджер року», «Продавець року».

Ці нагороди стали заслуженим визнанням контакт-центру COMFY у їх прагненні створювати винятковий клієнтський досвід, будувати професійні команди та тримати лідерство у розвитку сервісу.

У 2025 році COMFY продовжує демонструвати приклад сталого зростання, технологічності й соціальної свідомості. Компанія поєднує стратегічну далекоглядність і щоденну операційну ефективність, демонструючи, що навіть у найважчі часи український бізнес здатен бути драйвером економіки, надійним роботодавцем і партнером суспільства.