Опубліковано

Попит на косметику та догляд зростає: EVA ділиться інсайтами та результатами Black Friday 2025

У період Чорної п’ятниці мережа EVA, EVA BEAUTY та інтернет-магазин EVA.UA зафіксували впевнене зростання ключових комерційних показників. Збільшилися кількість замовлень, відвідуваність сайту, середній чек та попит на товари категорій краси та догляду.

EVA, EVA BEAUTY та EVA.UA відзначають суттєве збільшення ключових бізнес-показників усього акційного періоду, що цьогоріч тривав у мережі з 13 листопада по 2 грудня, та безпосередньо Чорної п’ятниці – 28 листопада. 

Особливо позитивну динаміку демонструє онлайн-напрям. «В період Чорної п’ятниці відвідуваність інтернет-магазину EVA.UA зросла на 23%, порівняно з аналогічним періодом 2024 року. А безпосередньо 28 листопада – на 30%. В цей день ми досягли рекордної відвідуваності в понад 1 000 000 візитів», – поділився керівник напряму маркетингу інтернет-магазину EVA.UA Руслан Сазонов. Середня кількість онлайн-замовлень в період  Black Friday зросла на 25% порівняно з минулорічним показником.  

В мережі EVA пікова активність спостерігалася 29 листопада. «Це пояснюється тим, що у вихідний суботній день покупці мають більше часу на візит до магазину. Можуть більш спокійно та зважено знайомитись із пропозиціями, обирати необхідні товари», – пояснив керівник напряму маркетингу роздрібної мережі EVA Іван Прозоров

Середній чек клієнтів EVA.UA зріс на 17% порівняно з минулорічним періодом Black Friday. В магазинах формату EVA BEAUTY – на 12%. В EVA в пікові періоди зростання складало до 10%. 

Найбільше зростання продажів у всіх каналах показали товари з категорій «Парфумерія», «Догляд за обличчям та тілом», «Догляд за волоссям». Абсолютним лідером продажів серед всього асортименту на EVA.UA став адвент-календар EVA BEAUTY.

«В магазинах преміального формату EVA BEAUTY однозначними лідерами  були товари бренду La Sultan De Saba. Посиленим попитом користувалась також професійна продукція для догляду за волоссям. Бестселером декоративної косметики стали палетки тіней Urban Decay Naked, що потрапили в солд-аут майже у всіх магазинах. 

Ми також помітили виражений інтерес покупців, особливо з Західного регіону, до подарункових наборів. Очевидно, багато хто використовував Чорну п’ятницю як можливість вигідно придбати подарунки до Дня Святого Миколая», – поділилася директорка бізнес-напряму EVA BEAUTY Василина Петлицька

Найбільш популярними промомеханіками періоду Чорної п’ятниці на EVA.UA стали «Товар дня» зі знижками до 80%, а також «1+1=3», «1=2» та промокодні механіки. В мережі EVA цього року вперше реалізували нову механіку: з 21 по 23 листопада користувачі програми лояльності отримували 10 грн у вигляді бонусів за кожні 100 грн у чеку, а з 28 по 30 листопада могли використати їх для оплати покупок від 200 грн, включно з акційними пропозиціями. У EVA BEAUTY діяла схожа програма: упродовж листопада за кожен чек від 1 000 грн покупці отримували купон від 100 грн (максимальний – 500 грн за покупки від 5 000 грн та більше), який можна було застосувати в Чорну п’ятницю додатково до всіх знижок.