Опубліковано

McDonald’s збільшив кількість транзакцій на 25% завдяки колекції «Друзі»

McDonald’s 26 листопада в Україні запустив лімітоване «Friends Меню» та колекційні фігурки з героями серіалу «Друзі». За перші кілька днів кількість транзакцій у ресторанах мережі зросла на 20-25%.

Про це розповіла impact-директорка McDonald’s в Україні, Чехії та Словаччині Алеся Муджирі.

Кампанія була створена у співпраці з Warner Bros. Discovery. В Україні її запустили у кількох каналах, зокрема диджитал, зовнішній рекламі та ресторанах.

У колекції 10 різних варіантів меню. Кожен бокс — це тематична коробка, прикрашена зображеннями сцен із американського ситкому «Друзі». Фанати серіалу та колекціонери створюють додатковий органічний контент.

За два тижні з моменту запуску «Friends Меню», Instagram McDonald’s Ukraine з тематичним контентом тегнули близько 200 разів у Reels і дописах, свідчать дані сторінки мережі.

У застосунку розробили інтерактивний тест «Хто ти з «Друзів». На сторінку тесту перейшли 14% користувачів серед усіх українських користувачів додатку. Це близько 80 000 користувачів, підрахував Forbes Ukraine.