Опубліковано

МХП продовжує експансію ринку HoReCa в межах кулінарної трансформації: запущені дві нові лінійки професійної курятини Kurator

Бренд Kurator від МХП запустив дві нові лінійки професійної курятини для HoReCa (аббр. відт англ. Hotel, restaurant, catering — готель, ресторан, кейтеринг) — су-від (готове до вживання) і FrozenPro (шокове заморожування). Працюючи над їх створенням, в компанії прагнули вирішити завдання клієнта.

«Не дивлячись на те, що ринок HoReCa по всьому світу переживає не найкращі часи, ми віримо в цю сферу і бачимо в ній величезний потенціал. І саме під час кризи бізнесу найбільш важливо приділяти максимальну увагу оптимізації всіх операційних витрат. Стати в цьому союзником для ресторатора — мета нашого бренду Kurator. Працюючи з нашим продуктом, легше порахувати економіку на ресторанній кухні та оптимізувати роботу персоналу. Як результат — економія витрат бізнесу і велика конкурентоспроможність на ринку», - зазначила Ганна Бєлікова, керівник управління продажів напрямки Хорека МХП.

Анна Бєлікова, керівник управління продажів напрямки Хорека МХП.

Провідний український виробник курятини холдинг МХП продовжує розпочату торік трансформацію в кулінарну компанію. Один з векторів — поглиблення співпраці з ринком HoReCa, який передбачає створення продуктів, які допомагають оптимізувати роботу професійної кухні та заощадити гроші бізнесу. Нові продукти від Kurator вирішують ці завдання.

«У створенні нових продуктів ми завжди орієнтуємося на потреби нашого клієнта. Як приклад — розробка наших нових продуктів, де використовується процес швидкого заморожування і технологія су-від», - додала Анна Бєлікова.

Технологія створення нових продуктів

«За час, який потрібен для повного заморожування свіжих продуктів у звичайній морозильній камері, між волокнами мʼяса зʼявляються кристали льоду, які деформують структуру, що призводить до витоку соку з мʼяса при розморожуванні. Під час швидкого заморожування такі кристали формуються по-іншому: їх набагато більше і вони більш дрібні, що призводить до зменшення ушкодження мʼязових волокон. Відповідно, при розморожуванні продукції, яка пройшла процес швидкого заморожування, втрати мʼясного соку менше, ніж при розморожуванні продукту, який був заморожений звичайним методом. Тобто, мʼясо більш соковите», - розповіла Ганна Сузова, головний технолог МХП.

Анна Сузова, головний технолог МХП

«Якщо говорити про су-від, то технологічний процес передбачає упаковування мʼясної сировини, попередньо обробленого спеціями й/або маринадом в полімерний пакет під вакуумом. Після цього продукт доводиться до готовності при контрольованій температурі за встановлений час (залежить від продукту). Завдяки обробці при порівняно низькій температурі відбувається руйнування клітин мʼязових волокон, що тим самим забезпечує отримання соковитого продукту з ніжною текстурою. вакуумне спакування зберігає всі смаки та аромати всередині продукту і сприяє кращому проникненню в продукт спецій і маринадів. Таким чином, ми гарантовано отримуємо продукт стабільно високої якості. Крім того, за умови збереження герметичності пакування, продукт можна досить тривалий час зберігати для подальшого використання», - зазначила Ганна Сузова.

Перші відгуки

«Я вже дуже давно працюю в ресторанах і бачу, наскільки змінюється ставлення до продукту і роботі в цілому. Раніше я тільки мріяв, що можна буде щось змінити у виробництві, отримати більш крутий продукт, а зараз це стало реальністю.

Так, нещодавно отримав зразки продукції FrozenPro від ТМ Kurator.

Крім того, що це курка, яка вирощена без антибіотиків і гормонів росту, так ще і нарізка зроблена оптимальним чином.

Раніше: кухар в заготівельному цеху міг нарізати то великі, то менші шматки.

В результаті — більше часу йшло на приготування, коли вишукуються найбільший шматочок, щоб можна було перевірити, присмажився він. Крім цього, кінцева вартість курячого філе значно виростала з-за оплати праці кухарів. Додатково потрібен був час на нарізку.

Зараз: низька собівартість кінцевого виробництва, фабричне пакування з контролем якості та безпеки, мінімізація трудовитрат, - поділився враженнями Віктор Титов, бренд-шеф мережі G-GROUP і засновник Асоціації шеф-кухарів Півдня України.

Нагадуємо, торік МХП взяв курс на трансформацію з сировинної в кулінарну компанію. Один з найбільших українських холдингів стає ближче до тарілки споживача. Завдання бренду Kurator — полегшити життя шефа і заощадити гроші ресторатора. Розробляючи нові продукти та рішення, МХП не тільки реалізує це завдання, але і досягає основної мети — робить смачніше життя споживача.