Частка онлайн-торгівлі в обороті EVA досягла 7,5%
- Фото:
- innotechnews.com
Найбільший трекер-рітейлер України продовжує нарощувати частку інтернет-продажів.
Про це розповіла виконавчий директор компанії Ольга Шевченко в інтервʼю Дело.
"Пандемія коронавірусу не створила нових трендів, але посилила існуючі. Наприклад, у рази збільшила значущість напряму e-commerce. Ми виділили частину ресурсів, призначених для відкриття нових магазинів на розвиток інтернет-магазину EVA.UA. 2020-го продаж через цей канал збільшився у шість разів. У першому півріччі 2021-го продаж зріс більш ніж у 2,5 рази. Зараз на інтернет-магазин припадає 7,5% продажів від загального обсягу, і цей показник постійно зростає.
Наш інтернет-магазин займає друге місце серед рітейлерів e-сommerce в сегменті товарів для здоровʼя, краси та догляду. Ми побудували найбільшу мережу пунктів видачі інтернет-замовлень серед онлайн-рітейлерів України та не збираємось зупинятися.
Наразі модернізуємо та автоматизуємо розподільні центри у Дніпрі, Броварах та у Львові, реалізуємо амбітний проект із запуску нового логістичного хаба в Одесі" — зазначила топ-менеджер EVA.