Штучний інтелект в ритейлі, ембарго на українські продукти та експансія в першому кварталі — читайте у новому журналі All Retail
З доступом до штучного інтелекту ритейлери оптимізували ряд процесів, які скорочують операційні витрати. Як українські компанії інтегрують ШІ у бізнес та які успішні кейси застосування технологій вже є на нашому ринку?
Поки світ оптимізує робочі завдання за допомогою нейромереж, питання експорту та імпорту й надалі залишають нерозв'язаними. Чому польська влада заборонила імпорт товарів з України та чому польські виробники бояться закриття нашого ринку? Про це та інше ви дізнаєтеся у новому випуску журналу.
У квітневому випуску ви знайдете такі матеріали:
Новини ринку. 7-Eleven шукає партнерів у Європі: у Żabka буде серйозний конкурент?
ТОП-тема. Вже почалось, мабуть, майбутнє: штучний інтелект підкорює ритейл-індустрію.
Наше опитування. Як і для чого проводиться кластеризація магазинів?
Споживчі товари. Ембарго на українські товари: польська молочна промисловість боїться сповільнення експорту на наш ринок.
Тренди ритейлу. Українські продукти на полицях польських торгових мереж: чи зникнуть вони із забороною на імпорт?
Дослідження. Обережна експансія: хто був локомотивом у вітчизняному food- ритейлі в першому кварталі 2023 року?
Думка. Як стабілізуватися у нестабільний час? Кейс міжнародної компанії.
Інфографіка. Які магазини відкрилися в Україні в березні 2023 року.
Іноземний досвід. Retail Innovations: сучасні концепції у ритейлі.
Захід. Алкогольний DOUBLE GOLD: український бренд горілки отримав найвищу нагороду на дегустаційному конкурсі.
Консалтинг. Знову про пенсію: які зміни чекають на роботодавців та працівників?
Щоб прочитати журнал, переходьте за посиланням.
Оформити підписку можна також через запит на office@allretail.com.ua або телефоном +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.