Опубліковано

Українські торгові марки завоювали міжнародні нагороди

Наприкінці травня в Амстердамі відбулось нагородження переможців двох найавторитетніших світових премій в галузі власних торгових марок – Vertex Awards 2024 та Private Label Manufactures Association 2024 International Salute to Excellence Awards. Обидва конкурси принесли перемоги власним торговим маркам лінії магазинів EVA.

На Vertex Awards золото в категорії Holiday or Limited-Edition (Святкові чи лімітовані серії) та золото в категорії Body Care (Догляд за тілом) отримали подарункові набори Vita bella від ТМ MOXA’M.

Набори MOXA’M Vita Bella («Чарівне життя») з’явилися на полицях EVA у листопаді 2023 року на початку сезону подарунків. До них входять парфумований гель для душу та мочалка. Дизайн наборів поєднує ексцентричну естетику поп-арту і ретро-стиль 60-х. Упаковка виділяє товар серед інших за рахунок насичених контрастних кольорів. У центрі уваги — яскрава ілюстрація, виконана як комікс, що характерно для поп-арту. Малюнок стильної жінки з об’ємною зачіскою концептуально підкреслює націленість на молодіжну аудиторію, яка прагне самовираження та унікальності. Елементи набору підтримують обрану стилістику, а яскрава мочалка, крім того, ще й ззовні додає дизайну пакування об’єму, текстури й виразності. Це рішення, яке запам’ятовується, робить продукт привабливим для тих, хто цінує оригінальність.

Над проєктом працювала команда департаменту ВТМ EVA: бренд-менеджер Андрій Скляр, керівник напряму Дмитро Потапов, директорка департаменту Галина Ободець, начальниця відділу дизайну Альона Копаєва, дизайнерка Любов Паршутіна.

Vertex Awards — єдиний глобальний конкурс, присвячений дизайну пакування ВТМ. Проєкти-номінанти оцінює високоповажна група експертів галузі з усього світу, яка присуджує нагороди на основі креативності, конкурентоспроможності та інновацій. Журі складається з досвідчених професіоналів у сфері роздрібної торгівлі, брендингу та дизайну.

На міжнародній виставці-конкурсі Private Label Manufactures Association 2024 International Salute to Excellence Awards нагороди отримали одразу 2 продукти від EVA. В категорії Baby & Kids Care (Засоби для догляду за дітьми) перемогло рідке мило Honey Bunny Liquid Soap, яке відзначили не лише за якість, але й за грайливий цікавий дизайн. До команди, що створила продукт входять бренд-менеджерка Олена Марковська, керівниця напряму Валерія Марфут, директорка департаменту Галина Ободець.

В категорії Men’s Toiletries (Чоловічі туалетно-косметичні засоби) першість здобула парфумована вода Fabien Marche Alchimiste AbO9 Amber, яку також відзначили за аромат і концепцію пакування. Над створенням цього проєкту працювали бренд-менеджер Максим Сургай, керівниця напряму Наталія Білько, директорка департаменту Галина Ободець.

У 2024 році на International Salute to Excellence Awards було представлено понад 550 проєктів від 72 ритейлерів з 23 країн світу. До складу журі увійшли авторитетні представники роздрібної торгівлі, виробництва, маркетингу та торгової журналістики. Продукцію вони оцінювали за співвідношенням ціни та якості, концепцією і дизайном пакування.

«EVA лишається єдиною національною компанією сфери ритейлу, яка вже 7-й рік представляє Україну на цих конкурсах. Пишаюся тим, що професійність нашої команди дозволяє скласти достойну конкуренцію міжнародним ритейлерам і щороку виборювати визнання, представляючи свої проєкти прискіпливим командам міжнародних суддів. Приємно отримувати високі оцінки експертів світового рівня, проте найбільшим визнанням для нас лишається вибір та тривала любов вимогливого українського споживача», — підсумувала директорка департаменту власних торгових марок ТОВ «РУШ» (EVA та EVA.UA) Галина Ободець.