«О’нDe» в Івано-Франківську: місце, де шопінг стає не тільки необхідністю, а й задоволенням
Про гастро-галерею, локальність і мистецтво створення атмосфери ми поговорили із Катериною Боршан, СЕО групи компаній «Тайстра Груп», «Рома» та «Гойра Груп».
Катерина Боршан, СЕО групи компаній «Тайстра Груп», «Рома» та «Гойра Груп»
Два роки тому ми вже розповідали читачам про проєкт гастро-галереї «О’нDe», започаткований компанією «Тайстра Груп». Перший такий об’єкт відкрився у січні 2023 р. в Чернівцях. Нещодавно ритейлер запустив ще один «О’нDe» в Івано-Франківську — на території інноваційного центру «Промприлад».
Добрий день. Чия це була ініціатива — відкрити гастро-галерею на території «Промприладу», і як це почалося?
Ця ідея з’явилася, коли наша група компаній, яка працює в ритейлі, дистрибуції та HoReCa, вперше звернула увагу на можливість співпраці з «Промприладом». Спершу ми планували створити невеликий заклад на фудкорті, але коли побачили велике, відкрите і надихаюче приміщення, вирішили розширити концепцію. Замість звичайного магазину це стало проєктом унікального формату — гастро-галереї.
Ми вже маємо успішний досвід з нашим магазином у Чернівцях, тому знали, як зробити цей простір особливим і таким, який сподобається франківчанам. Ідея розвивалася поступово, але з великою пристрастю.
Чому новою локацією для «О’нDe» було вибрано саме Івано-Франківськ? І чому саме завод «Промприлад»?
На вибір вплинуло кілька факторів. Ми вже певний час дивились в сторону «Промприладу» та розглядали відкриття там наших закладів, адже в групі компаній ми розвиваємо і напрямок HoReCa (мова йде про «Гойра Груп»).
Але, коли нам запропонували це приміщення — то його характеристики пасували скоріше під формат гастрогалереї, тому було прийнято рішення масштабувати формат, який полюбився чернівчанам, в Івано-Франківськ.
Крім того, інші магазини мережі «Тайстра груп» вже працюють у Франківську. Відповідно, ми розуміємо місцевий ринок, маємо команду та досвід.
«Промприлад» — близький нам по цінностях, вони розвивають місто та культуру. Це екосистема та простір для креативних, інноваційних та проактивних людей. Для таких людей питання культури споживання та підтримки українського не чуже, так само як і для нас. Тому вибір саме «Промприладу» як локації для відкриття був органічним.
Скільки часу знадобилося на підготовку до відкриття?
Від моменту ідеї до реалізації минуло лише чотири місяці. За цей час ми замовили все необхідне обладнання, адаптували дизайн під приміщення та вирішили всі організаційні питання. Це була справжня командна робота.
Яка загальна площа гастро-галереї?
Загальна площа приміщення становить 530 квадратних метрів, із яких 470 кв.м — це торгова зона. Простір був продуманий так, щоб залишатися відкритим, функціональним і водночас затишним.
У чому основна концепція вашої гастро-галереї?
Ми прагнули створити місце, де шопінг стає не тільки необхідністю, а й задоволенням. Це не просто магазин — це простір, де люди можуть насолоджуватися атмосферою, знайомитися з локальними та міжнародними товарами, відпочивати та відкривати для себе щось нове.
Основний акцент — на українських крафтових товарах. Ми віримо в підтримку локальних виробників, адже вони створюють якісний і унікальний продукт. У нашому асортименті — свіжа фермерська продукція, екзотичні делікатеси, широкий вибір вин, міцного алкоголю та кондитерських виробів.
Це місце, де можна відкривати для себе нове, не поспішаючи при цьому. Ми хотіли, щоб наші гості почували себе наче вдома, насолоджувалися комфортом і залишалися задоволеними після кожного візиту.
На яку кількість чеків в день розраховуєте в новому магазині?
Це легкий натяк на комерційну таємницю. Але можемо сказати, що прагнемо досягти цифри у 20 000 чеків в місяць.
Більше цифр називати важко, але ми орієнтуємось на бізнес-модель та показники, які вже склались у першому, флагманському «О’нDe».
Напевно, в чернівецькому «Онде» вже сформувався характерний профіль основного споживача. Хто ці люди?
Звичайно сформувався. Виявилось, що соціально-демографічні характеристики не такі важливі як інтереси, що об’єднують наших гостей.
Це переважно реалізовані, активні люди з широким світоглядом, які люблять досліджувати світ та шукають нових вражень. Вони цінують якість та комфорт, піклуються про себе, слідкують за своїм раціоном, люблять пробувати нове та експериментувати.
Склалась думка, що ціни в «О’нDe» вище середнього. Але справа не в цінах, а в асортименті. У нас в одній категорії клієнт може знайти як звичні бренди, так і познайомитись з новинками, крафтовими українськими виробниками або ексклюзивними імпортними товарами.
Ритейл в турборежимі рухається в сторону онлайн. Чи варто розраховувати на онлайн-доставки замовлень з «О’нDe»?
Одна з цінностей, яку ми пропагуємо — це перетворювати звичні речі в приємний досвід. Ми хочемо, щоб продуктовий шопінг став гарним проведенням часу з близькими, чимось цікавим та атмосферним. А в онлайні передати це досить складно.
У нас є як власні розробки онлайн-доставки, так і напрацювання з топ-сервісами доставки на ринку. Думаю, в близькому майбутньому можна розраховувати на онлайн-доставку з «О’нDe» як на опцію. Але наш фокус був і залишається в унікальному офлайн досвіді гостя.
Як ви бачите розвиток цього проекту в майбутньому?
Гастро-галерея — це не лише бізнес. Це платформа для підтримки локальних брендів, популяризації української продукції та створення спільноти людей, які цінують якість і унікальність. Ми хочемо бути місцем, яке надихає, де люди знаходять не лише товари, а й атмосферу.
В Івано-Франківську ми прагнемо створити простір, який стане важливою частиною культурного і гастрономічного життя міста.