Опубліковано

«Аврора» залучає студентів до реальних проєктів: як компанія розширює R&D команду

Мережа мультимаркетів «Аврора» впроваджує сучасні технології, активно долучаючи студентів до команди, частина з яких поєднує навчання в університеті з роботою в «Аврорі».

Можливості для студентів

З липня 2025 року сім студентів почали працювати в R&D-команді мережі «Аврора». І це не стажування «для галочки» — студенти інтегровані у повноцінні бізнес-процеси, де їхні рішення допомагають бути швидшими, точнішими та ефективнішими. Зокрема, зараз студенти працюють над продуктами у сфері комп’ютерного зору, data science, проєктного менеджменту і генеративного ШІ.

Представники департаменту R&D «Аврора» практикують особисте знайомство з молодими талантами, проводять лекції у ВНЗ і спілкуються з потенційними кандидатами. Далі запрошують спробувати власні сили у реальних проєктах.

Студенти працюють з Data Science, долучені до розробки моделей прогнозування, що допомагає краще розуміти поведінку клієнтів. Це дає можливість бачити на крок вперед і приймати більш точні рішення.

Також молодих фахівців залучають до створення продуктів автоматичного моніторингу, контролю й досліджень на базі комп’ютерного зору. Це відкриває можливості для покращення безпеки, оптимізації торгового простору та контролю за дотриманням стандартів у магазинах.

У сфері генеративного ШІ молодь працює над навчанням моделей, які створюють інструкції, сценарії для внутрішньої комунікації, а також візуальні концепції. Перші експерименти вже показали, що штучний інтелект може стати ефективним асистентом — особливо для креативних і бекофісних команд.

Також студентів долучають до проєктного менеджменту — вони допомагають структурувати проєкти, будувати таймлайни, слідкувати за дедлайнами та статусами завдань. Це дає змогу команді R&D мережі «Аврора» фокусуватись не на рутині, а на розробці самих рішень, пришвидшуючи реалізацію інновацій.

«Тут немає поділу на «ви студенти — ось вам тестове». З першого дня повноцінне залучення до команди та бізнес-процесів. Підтримка як у технічних, так і психологічних питаннях. За трохи більше ніж місяць досвіду роботи, можу сказати, що це цікавий старт кар’єри як AI-Developer у сфері ритейлу», — розповідає Валерія Баранівська, студентка, учасниця програми.

Спільнота випускників

Окрім освітніх програм мережа «Аврора» також будує довгострокову модель співпраці зі студентами, яка вже реалізовується і буде масштабуватися в майбутньому.

У компанії планують залучити ще більше студентів до R&D-команди, особливо в напрямках, пов’язаних з AI. У фокусі глибша інтеграція ШІ-рішень у бекофісні процеси, логістику та ритейл-операції. Тут мова йде не лише про автоматизацію, а й про якісно нові підходи до щоденних завдань, де технології підсилюють команди.

«Ми будуємо не просто R&D всередині компанії, а майданчик для експериментів. Для нас важливо, щоб студенти не просто «дивилися з боку», а впливали на бізнес тут і зараз. Генеративний ШІ та комп’ютерний зір дають нам безліч можливостей — і хтозна, можливо, найкраща ідея прийде саме від студента», — коментує Олександр Войналович, R&D Director мережі «Аврора».

Окремо в компанії працюють над створенням R&D Alumni — спільноти випускників ініціативи, які були залучені до реалізації продуктів мережі та з якими хочуть зберегти зв’язки.