Ритейл у русі: як українські компанії долають виклики та використовують можливості дегустацій — у журналі All Retail
У цьому номері прочитаєте як дегустації стають потужним інструментом для ритейлерів та постачальників у харчовій індустрії, відкриваючи нові можливості для зростання та залучення клієнтів.
Ключова тема цього випуску — адаптація ритейлерів до сучасних викликів і впровадження інновацій, що змінюють правила гри на ринку: від стеження за трендами до інтеграції нових технологій. Читайте як вітчизняні ритейлери та виробники успішно адаптуються до цих змін та зберігають свою конкурентоспроможність.
У номері:
Топ-тема. Favorite Food&Drinks: як дегустації створюють нові можливості для харчової індустрії та ритейлу в Україні.
Наше опитування. Як торгівельні мережі борються зі списаннями продукції та протермінованими товарами.
Інтерв’ю. SARMIX: національний бренд побутової хімії, що змінює підхід до категорії.
Інновації. Автоматизація полиць: відповідь ритейлу на зростання витрат і дефіцит персоналу.
Споживчі товари. ТОВ «Галіція — Трейд» перейшла на оновлене та унікальне для ринку паковання дитячих соків.
Інтерв’ю. Покоління зумерів у ритейлі: нові цінності, нові виклики, нові підходи до роботи. Досвід «Файно Маркет».
Інфографіка. Які магазини відкрилися в Україні у вересні 2025 року.
Асортимент. Private Label 2025–2030: як NOVUS формує нову культуру споживання.
Перейдіть за посиланням, щоб прочитати журнал.
Щоб оформити підписку, напишіть на office@allretail.com.ua або зателефонуйте +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.