Опубліковано

Cирні тренди, що формуватимуть ринок 2024 року

Оксана Чернова, сирна експертка ProCheese, суддя на World Cheese Awards, засновниця та тренерка ProCheese Academy, співзасновниця фестивалю ProCheese Awards, провела вебінар «Тренди сирного світу: виклики та тенденції 2024».

На вебінарі експертка висвітлила:

  • головні міжнародні події сирного ринку;
  • топові сири та інноваційні продукти;
  • основні тренди;
  • найпомітніші продукти в межах трендів;
  • рішення для бізнесів за тенденціями ринку.

У 2023 році основними сирними подіями були виставки Cibus та Anuga, а також конкурси World Cheese Awards та Coups de Coeur.

Cibus 2023 в основному представляла стартапи та нові смаки, в той час, як Anuga 2023 охоплювала більш популярні та глобальні рішення.

На основних подіях року простежувалися такі загальні тренди:

Здоров’я

Наслідок постковідного періоду, особливо актуальний і для України через війну. У контексті сирної індустрії тренд відображений у продуктах, що більш насичені корисними речовинами, аніж звичайні відповідники.

BIO-продукція

Продукти, для виготовлення яких заборонені хімічні добавки, генна інженерія та антибіотики.

Веганські продукти

Хоча й створена на рослинній основі, усе більше на виставках альтернативна продукція з’являється серед сирів та молочних продуктів.

Географічно захищені продукти

Сири на основі столітніх традицій — завжди помітна класика, особливо серед тієї кількості нових продуктів, що з’являються щороку. Приклад того, як незмінний сир-бестселер можна перетворити на щось незвичне для споживача.

Кисломолочна продукція

Вона представляє нові незвичні смаки та дозволяє втілювати різні формати споживання. Які ж продукти є найцікавішими — ви можете дізнатися, придбавши запис тут.

Рішення для HoReCa

Зміни в напрямку споживання сиру в ресторанах спрямовані на зведення відходів до мінімуму, як-от система заморожування IQF. До того ж росте значущість глибинного розуміння продуктів, які застосовують для страв або сирних тарілок.

Швидкі рішення для споживача

До цього тренду належать продукти, що задовольняють потребу смачно харчуватися у швидкому темпі світу. Окрім цього, включає рішення для людей, які мають алергії або хочуть пробувати незвичне.

Важливість упаковки

Пакування — складова, що вирізняє продукт серед решти ідентичних, сприяє кращим продажам та збереженню навколишнього середовища, як-от no waste варіація.

Хочете дізнатися, як визначити орієнтир розвитку, почути детальний розбір кожного тренду та познайомитися із продуктами-бестселерами 2024-го року? Переходьте за посиланням, щоб придбати запис вебінару.