Опубліковано

Гастрономічні вечори — маркетинговий скарб для ритейлу та HoReCa

Конкуренція в галузі ритейлу та ресторанного бізнесу вимагає нестандартних підходів до залучення споживачів. Однак змінюються не тільки інструменти, а й основна мета: із «продати» на «викликати позитивну емоцію». А це вже задачка із зірочкою, вирішити яку вдасться лише з допомогою експертів.

Один із дієвих методів — тематичні гастро-вечори, які може професійно організувати команда ProCheese. Це не лише можливість здивувати гостей унікальними смаками, а й потужний маркетинговий інструмент, що сприяє підвищенню довіри до бренду, формуванню лояльності та створенню незабутніх вражень.

Кейс від ProCheese

Одним з яскравих прикладів таких подій стала «Подорож сирними смаками Баварії», що відбулася 29 травня в київському магазині Le Silpo. Гості мали унікальну можливість зануритися в розмаїття смакових відтінків німецьких сирів із пліснявою ТМ Bergader разом із сирною експерткою, суддею World Cheese Awards і засновницею ProCheese Academy Оксаною Черновою.

Оксана Чернова

*Bergader — німецька компанія, що з 1902 року виробляє фірмові сири: Баварія Блу, Боніфац, Бергадер Еделпілц із найкращого баварського молока. Bergader — це про створення неповторних моментів та вишуканий смак, який неможливо описати відразу.

Учасники не тільки продегустували сири, спеціально підібрані до авторських поєднань, але й дізналися цікаву історію Баварії як молочного регіону. Оксана, як експертка та лекторка курсів для сирних професіоналів в ProCheese Academy, допомогла учасникам відчути себе сирними гуру і навчитися розрізняти смакові відтінки сиру. Гості, з-поміж іншого, дізналися про особливості органолептичного аналізу (метод оцінки сирів та інших страв за допомогою органів чуття) та про колесо смаків, що дозволяє краще розуміти та оцінювати різноманіття сирів.

Залаштунки «Подорожі сирними смаками Баварії»

Піднімемо завісу та розкриємо декілька секретних авторських поєднань із баварськими сирами ТМ Bergader від Оксани Чернової:

  • Міні Брі з білою пліснявою у поєднанні з червоною ікрою створює неймовірний смак «умамі» — білковий із пряно-солодкуватим відтінком.
  • Поєднання Баварії Блу з комбінованою пліснявою, кукурудзяним хлібом, конфітюром із томатів та маринованою цибулею дарує абсолютно новий смак, що нагадує підсмажений телячий ошийок.
  • Гостренький Еделблу з блакитною пліснявою Оксана радить збалансувати білим солодким вином Москато, що надає смаку особливої гармонії.

Гості заходу були вражені не лише експертністю та різноманіттям смаків, але й тематичним декором, що допоміг створити неповторну атмосферу. Це підтверджує, що тематичні гастро-вечори — це не лише про їжу, а й про створення емоцій та позитивних спогадів.

Гастро-вечір як маркетинговий захід

Яких же маркетингових результатів можна досягти за допомогою такої події?

1. Зміцнення довіри до закладу або магазину

Професійний підхід та унікальний досвід залишають незабутнє враження у гостей. Коли відвідувачі бачать, що заклад залучає справжніх експертів, вони автоматично підвищують свою оцінку професіоналізму та якості послуг. Це створює надійний фундамент для тривалих стосунків з клієнтами, адже вони відчувають, що можуть довіряти вашому закладу чи магазину в усіх аспектах.

2. Створення приємних спогадів

Учасники таких заходів будуть асоціювати свій позитивний досвід із вашим закладом або магазином, що сприяє формуванню лояльності. Кожна гастро-вечірка — це не просто дегустація, а захоплива подорож у світ смаків та ароматів, що залишає теплі спогади. Клієнти будуть повертатися знову і знову, щоб знову пережити ті ж приємні емоції.

3. Привід для особистих рекомендацій

Гості будуть ділитися своїми враженнями з друзями та знайомими, що приведе нових клієнтів. Позитивний досвід, який люди отримують на гастро-вечорах, часто стає темою для розмов на роботі, в сімейному колі або серед друзів. Рекомендації від знайомих є однією з найефективніших форм реклами, адже люди більше довіряють особистим відгукам.

4. Забезпечення UGC

Фотографії та відгуки у соцмережах збільшують впізнаваність бренду та залучають нових клієнтів. Це не тільки безкоштовна реклама, але й спосіб залучити ширшу аудиторію. Відмітки та теги вашого закладу допомагають поширити інформацію про вас серед підписників ваших гостей, залучаючи нових відвідувачів.

5. Створення контенту для комунікації

Організація таких заходів надає багатий матеріал для створення унікального контенту для ваших маркетингових каналів. Ви можете використовувати фото та відео з гастро-вечорів у соціальних мережах, на сайті, у розсилках. Це допоможе підтримувати інтерес до вашого закладу.

6. Підвищення Life Time Value (LTV)

Тематичні вечори часто залучають нових клієнтів та перетворюють їх на постійних. Унікальні поєднання страв та напоїв, представлені експертами, мотивують клієнтів спробувати новинки, що позитивно впливає на бізнес-результат.

7. Зміцнення бренду

Організація таких заходів допомагає позиціонувати себе як місце для справжніх гурманів. Це сприяє зміцненню бренду та створенню іміджу високоякісного та престижного закладу.

Організація будь-яких заходів вимагає попереднього планування, професійного підходу та уваги до деталей. Щоб бюджет був використаний з користю, а реальність відповідала очікуванням, необхідно враховувати час на підготовку та залучати команду експертів. У галузі сирної гастрономії точно допоможе експертка Оксана Чернова та команда ProCheese, де кожен горить своєю справою і здатен передати цю емоцію вашим відвідувачам.

Гастро-вечори від ProCheese можуть стати потужним інструментом маркетингу, який допоможе вашому бізнесу виділитися серед конкурентів і привабити більше клієнтів. Скажіть CHEESE і даруйте відвідувачам позитивні враження, щоб вони поверталися до вас знову!