Залишити клієнта задоволеним: стратегії українських ритейлерів у роботі кол-центрів — у новому випуску журналу All Retail
Ритейл неможливо уявити без ефективного обслуговування клієнтів, і контакт-центри відіграють у цьому ключову роль. Вони не лише допомагають вирішувати питання покупців, а й формують лояльність, стимулюють продажі та забезпечують безперервну комунікацію між брендом і споживачем. Як українські ритейлери комунікують з клієнтами та обробляють скарги — у матеріалі All Retail.
У січневому випуску журналу All Retail читайте такі рубрики:
ТОП-тема. Залишити клієнта задоволеним: стратегії українських ритейлерів у роботі кол-центрів.
Тренди ритейлу. Onde в Івано-Франківську: місце, де шопінг стає не тільки необхідністю, а й задоволенням.
Інтерв’ю. Нові області та проєкти підтримки ЗСУ: директор «Файно Маркет» розповів над чим працювала команда у 2024 році.
Думка. Будувати з нуля чи реконструювати наявне: що краще в сучасному ритейлі?
Іноземний досвід. Нове обличчя Aldi Nord: як оновлена концепція магазинів змінює шопінг в Німеччині.
Інфографіка. Які магазини відкрилися в Україні у грудні 2024 року.
Подія. Виставка Buyer Point 2025: запрошуємо українські компанії в Італію.
Перейдіть за посиланням, щоб прочитати журнал.
Щоб оформити підписку, напишіть на office@allretail.com.ua або зателефонуйте +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.