Журнал All Retail: як досягти результату у складні часи — секрети від лідерів ринку
Уявіть, що ви — частина команди, яка будує партнерства на основі спільних цінностей та взаємної вигоди. Саме так компанія «Аврора» розвиває бізнес, створюючи успішні й довготривалі стосунки з партнерами. Але щоб стати лідером, недостатньо просто вибрати правильних партнерів. Потрібно також зробити сміливі кроки для розвитку бренду. Як це зробив Leroy Merlin, запустивши новий суббренд MEGABUD — без зайвого шуму, але з великими амбіціями.
Ще один приклад — MAUDAU, який завдяки інноваціям, програмі лояльності WOW Club та фокусу на потребах постійних клієнтів досягає одного з найвищих середніх чеків на ринку.
Ці приклади показують, що у період змін важливо залишатись інноваційним, стратегічно мислити та не боятись ризикувати. У новому випуску All Retail дізнайтесь, як ритейлери не лише адаптуються, а й стають на крок попереду конкурентів.
У номері:
ТОП-тема. Середній чек один із найвищих на ринку: чому маркетплейс MAUDAU став один з лідерів українського e-commerce?
Тренди ритейлу. Leroy Merlin запускає новий суббренд MEGABUD в Україні: без зайвого шуму, але з амбіціями.
Думка. Власні торгові марки «Файно Маркет»: як виклики перетворюються на можливості.
Інтерв’ю. Максим Безрук, заступник комерційного директора мережі мультимаркетів «Аврора»: «Партнерство для нас — це про спільні цінності, вектор розвитку та win-win».
Думка. Як краще називати бренди у ритейлі: кирилицею чи латинкою?
Споживчі товари. «Вухастик»: два роки турботи, довіри та розвитку українського виробництва.
Інфографіка. Які магазини відкрилися в Україні у серпні 2025 року.
Перейдіть за посиланням, щоб прочитати журнал.
Щоб оформити підписку, напишіть на office@allretail.com.ua або зателефонуйте +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.