Опубліковано

Одні знижки більше не працюють: що робити ритейлу у 2026 — у журналі All Retail

Знижка вже не чарівна паличка: для 64% українців вона більше не є вирішальним аргументом. Покупець став вибагливішим — він оцінює не лише ціну, а й цінність. Перед нами новий тип споживача, справжній «ціновий стратег», якому потрібно не знижувати, а обґрунтовувати вартість пропозиції.

У цьому випуску журналу All Retail. ми розбираємо як ритейлерам працювати з такою аудиторією, що стоїть за 10 ключовими маркетинговими трендами Kantar на 2026 рік та як нова мережа «Бабак» формує унікальний голос і сміливий тон комунікації.

Читайте у номері:

ТОП-тема. Українець став «ціновим стратегом»: як ритейл вчиться працювати з новим типом покупця.

Інтерв’ю. «Тут є життя, драйв і трошки хуліганства» — що стоїть за маркетинговою комунікацією мережі «Бабак».

Тренди ритейлу. Файно Маркет вдосконалює програми лояльності: що це дає компанії та клієнтам?

Споживчі товари. AFINA Group отримала дозвіл АМКУ: що означає приватизація «Вінницяпобутхім» для українського FMCG.

Тренди ритейлу. Категорія, що зростає швидше за ринок: як розвивається сегмент заморожених готових страв.

Маркетинг. Kantar Marketing Trends 2026.

Подія. Персоналізація, емоції та колаборації: як ритейл шукає нові шляхи до серця покупця. Головні інсайти з WorldFood Ukraine 2025.

Інновації. Апгрейд з характером: як Leo Burnett Ukraine зробила ребрендинг Власного Рахунку.

Інфографіка. Які магазини відкрилися в Україні у жовтні 2025 року.

Перейдіть за посиланням, щоб прочитати журнал.

Щоб оформити підписку, напишіть на office@allretail.com.ua або зателефонуйте +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.