Опубліковано

Підсумки Summer Fancy Food Show 2024

Нью-Йорк, 2024 рік, Summer Fancy Food Show — одна з найпрестижніших продовольчих подій року, що об'єднала лідерів галузі, інноваторів та ентузіастів для обговорення останніх тенденцій, продуктів та технологій, які формують майбутнє харчової індустрії.

Оксана Чернова — сирна експертка, засновниця ProCheese Academy, суддя міжнародного сирного конкурсу World Cheese Awards була присутньою на шоу і ділиться своїми спостереженнями.

Ідея Summer Fancy Food Show

Щорічна виставка представляє платформу для тих, хто вже працює на американському ринку, а також для компаній, які прагнуть розширити свою діяльність у США. Учасники мали можливість відвідати численні лекції про розвиток сервісів обслуговування, майстер-класи та дегустації сирів.

Особливості Summer Fancy Food Show 2024

З-поміж інших виділявся італійський павільйон, який презентував понад 300 місцевих виробників харчових продуктів та напоїв. Павільйон привернув увагу яскравою червоною доріжкою та присутністю відомих осіб кулінарного світу та урядовців.

У рамках шоу також відбувся конкурс на визначення продукту року в різних категоріях — напої, ковбаси, снеки та сири. Переможцями в категорії сирів стали:

  • Сир з блакитною пліснявою від Maytag Dairy Farms, виготовлений з коров’ячого молока.
  • Сир з козячого молока від Cypress Grove Cheese зі смаком лимона та меду.

Серед новинок цьогоріч справили особливе враження:

  1. Сири з блакитною пліснявою від локальних виробників.
  2. Презентація молочних продуктів з позначкою генотипу молока А2.
  3. Різноманітні молочні напої та їхні смакові варіації.
  4. Тверді сири з високою інтенсивністю смаку.

Особливості ринку США та ідеї для українських виробників

Відвідування таких заходів дозволяє досліджувати нові ринки та формувати бачення майбутніх харчових тенденцій. І, звісно, переймати досвід, щоб впроваджувати найкращі практики на власному ринку.

Декілька цікавих деталей:

1. Американські виробники сирів зосереджуються на створенні унікальних смакових характеристик своїх продуктів. Основна задача — вирізнятися від конкурентів смаком, а не вартістю сиру. Це зумовлює і тенденцію до розвитку виключно в одній категорії сирів, аби стати саме тим виробником, якого обирають споживачі. Це стосується не тільки внутрішніх виробників, а й тих, хто прагне вийти на ринок США.

«Наприклад, швейцарська компанія Jymi виготовляє класичний Раклет. Але успішно адаптувалася до американського ринку, запропонувавши його варіації зі смаком ферментованого часнику або ж із додаванням блакитної плісняви — загалом понад 10 варіантів смаків Раклету. Чудовий зразок поєднання розвитку в конкретній категорії та адаптивності до запитів аудиторії, змін і тенденцій ринку».

2. На американському ринку не є популярним використання промислових заквасок.

3. Американці віддають перевагу сирами з горіховою солодкістю та приємним посмаком, уникаючи сильно солоних продуктів. Тому українська бриндзя була б для споживачів США досить насиченою.

4. Тренд на креативні та яскраві, а головне, екологічні пакування продовжує набирати популярності.

5. Звісно, й тренд на екологічність продовжує утримувати лідерські позиції на американському ринку.

6. Вразила велика кількість брендованих аксесуарів — «мерча»: бананки-холодильники, значки, браслети та шопери. Вони сприяють прив’язці до бренду та залишають приємні спогади для споживачів. Українським виробникам варто перейняти такий досвід закордонних колег.

«Summer Fancy Food Show 2024 ще раз підтвердив свій статус однієї з ключових подій у харчовій індустрії. А українському бізнесу, що хоче розвиватися та бути конкурентоспроможним, варто звертати увагу на тренди, які вже вкорінилися закордоном і підхоплювати їх», — підсумувала Оксана Чернова.