Опубліковано

Де ритейлери шукають інсайти та скільки наторгували food-гравці — у новому випуску All Retail

Кожна компанія хоче встигати за ринком, а краще — бути на крок попереду. Постає запитання: де шукати галузеву аналітику та оновлену інформацію? У липневому випуску журналу All Retail читайте як українські компанії формують інформаційний простір, кого читають, де шукають дані та як застосовують їх на практиці.

Читайте у номері:

ТОП-тема. Як дме вітер ритейлу: звідки торговці дізнаються більше, ніж видно з полиць.

Дослідження All Retail. У 2024 році українські food-ритейлери наторгували на понад 19 млрд доларів.

Наше опитування. Що ритейлери думають про неперспективні private labels.

Інтерв'ю. Владислав Афанасьєв, інженер «РалкоТехник»: віддалений моніторинг у промисловому ХОЛОДІ — не розкіш, а життєва необхідність.

Тренди ритейлу. Як у «Файно Маркет» налагоджено процес відбору постачальників.

Інновації. VARUS інсталює сонячні панелі на майже півсотні своїх супермаркетів

Тренди ритейлу. Кава — третій за популярністю напій у світі. Чи є потенціал для зростання попри стрімке подорожчання?

Споживчі товари. AZNAURI — вдруге бренд №1 у світі за темпами зростання у категорії коньяків та бренді.

Інфографіка. Які магазини відкрилися в Україні у червні 2025 року. 

Переходьте за посиланням, щоб прочитати журнал.

Щоб оформити підписку, напишіть на office@allretail.com.ua або зателефонуйте +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.