Де ритейлери шукають інсайти та скільки наторгували food-гравці — у новому випуску All Retail
Кожна компанія хоче встигати за ринком, а краще — бути на крок попереду. Постає запитання: де шукати галузеву аналітику та оновлену інформацію? У липневому випуску журналу All Retail читайте як українські компанії формують інформаційний простір, кого читають, де шукають дані та як застосовують їх на практиці.
Читайте у номері:
ТОП-тема. Як дме вітер ритейлу: звідки торговці дізнаються більше, ніж видно з полиць.
Дослідження All Retail. У 2024 році українські food-ритейлери наторгували на понад 19 млрд доларів.
Наше опитування. Що ритейлери думають про неперспективні private labels.
Інтерв'ю. Владислав Афанасьєв, інженер «РалкоТехник»: віддалений моніторинг у промисловому ХОЛОДІ — не розкіш, а життєва необхідність.
Тренди ритейлу. Як у «Файно Маркет» налагоджено процес відбору постачальників.
Інновації. VARUS інсталює сонячні панелі на майже півсотні своїх супермаркетів
Тренди ритейлу. Кава — третій за популярністю напій у світі. Чи є потенціал для зростання попри стрімке подорожчання?
Споживчі товари. AZNAURI — вдруге бренд №1 у світі за темпами зростання у категорії коньяків та бренді.
Інфографіка. Які магазини відкрилися в Україні у червні 2025 року.
Переходьте за посиланням, щоб прочитати журнал.
Щоб оформити підписку, напишіть на office@allretail.com.ua або зателефонуйте +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.