Свято наближається: в «Епіцентрі» фіксують підвищений ажіотаж на новорічні товари
Обсяги реалізації новорічного асортименту в мережі торгових центрів «Епіцентр» цьогоріч майже на 40% перевищують продажі аналогічного періоду минулого року
Обсяги реалізації новорічного асортименту в мережі торгових центрів «Епіцентр» цьогоріч майже на 40% перевищують продажі аналогічного періоду минулого року
Одразу на двох АЗК ОККО у Києві розпочав роботу сервіс ОККО Drive, який дає можливість водіям замовляти їжу з кафе чи товари з магазину за лічені хвилини, не виходячи з машини.
Мережа мультимаркетів «Аврора» запустила новий онлайн-проєкт Aurora Base — програму розвитку компетенцій та управлінських навичок для підлітків та молоді.
Пам'ятаю, як рік тому до нашого офісу завітали “гості” з перевіркою ліцензій. Сиділи дві години, переглядали комп'ютери, вимагали документи. У нас все було окей, але сусіди по поверху отримали штраф на 50 тисяч. Причина? Не змогли підтвердити легальність Windows на половині робочих місць.
Фахівці інтернет-магазину Espako, який спеціалізується на зерновій та меленій каві з усього світу, поділилися рекомендаціями, як вибрати ідеальний сорт для дому або на подарунок любителям кави.
Японський підхід до краси ґрунтується на балансі та довготривалому ефекті. Сучасні споживачі обирають безпечні, природні та ефективні засоби. Популярність японської б’юті-філософії пояснюється мінімалізмом, високою якістю та нутрікосметикою.
Мережа «Аптека 9-1-1» запустила проєкт «Самаптека», у межах якого встановлять поштомати для самостійного забору ліків.
Через соціальні мережі
або
Через соціальні мережі
або