Опубліковано 13 червня В`ячеслав Мохов, СЕО Ralco Technic: «Моніторинг наших об’єктів в Україні та за кордоном не припиняється»
Опубліковано 25 лютого Конкурентне середовище і зміна запитів клієнтів: чому мережа магазинів «Варшава» перейшла у концепцію фудмаркету AIWA Теги: AIWA
Опубліковано 4 лютого 8 франшиз за пів року, або як іспанський бренд MUCHO GUSTO ввірвався до ритейлу України
Опубліковано 7 січня Zakaz.ua у 2021 році: зростання середнього чека та розширення цільової аудиторії
Опубліковано 25 грудня 2021 Фуд-ритейл на досвіді «Епіцентру»: як компанія розвиває свій продовольчий напрямок?
Опубліковано 25 грудня 2021 Інсайти Фокстроту за 2021 рік: чи виправдалися очікування мережі і на що чекати споживачам?
Опубліковано 1 грудня 2021 «У нас неможливо купити місце на полиці», — Володимир Шаповалов про специфіку роботи мережі GoodWine
Опубліковано 9 листопада 2021 Катерина Огуряєва: «Гість готовий платити більше, якщо цінність продукту вища у комплексі»
Опубліковано 4 листопада 2021 "Пандемія закінчиться, але доставка зростатиме". Інтервʼю з топ-менеджером Glovo
Опубліковано 1 листопада 2021 Роздріб очима молодого підприємця: досвід «Мікс Март» Теги: AR ексклюзив експансія мінімаркет розвиток рітейлу