Опубліковано 24 січня Непоборна для непоборних: в Україні презентували нову горілку преміум якості Теги: Regno горілка алкогольні напої
Опубліковано 18 січня «Дух стартапу» та експансія на заході країни: Glovo працює та нарощує нові вертикалі бізнесу Теги: Glovo доставка продуктів
Опубліковано 9 січня «Війну у бізнес-процеси ми ще ніколи не прописували», — Віктор Мольченко, генеральний директор мереж «Наш Край» і SPAR
Опубліковано 26 грудня 2022 Як «METRO Україна» готується до інфляції, блекаутів та продовжує працювати
Опубліковано 19 грудня 2022 «Пощастило, що ракети не прилетіли до нас»: як Rozetka лавірує між клієнтським попитом, ракетами та тиском держави
Опубліковано 18 листопада 2022 Відновлення та ребрендинг: плани компанії Budhouse Group щодо ТРЦ FABRIKA
Опубліковано 4 жовтня 2022 Інтерв’ю із засновником Good Wine: як справи у магазину для заможних у країні, яка стрімко бідніє?
Опубліковано 10 серпня 2022 «Чотири ТЦ не працюють, з них три ТЦ частково зруйновані», — генеральний директор Метро Україна розповіла про втрати та плани до 2030 року
Опубліковано 5 серпня 2022 Без 30% покриття, але зі збереженням потужностей: як Nestlé в Україні справляється з труднощами, викликаними війною Теги: Nestle виробництво продуктів
Опубліковано 13 липня 2022 «З 24 лютого ми ні на день не закривали торгові точки», — Марина Сергієнко, в.о. гендиректора мережі «КОЛО»
Опубліковано 13 червня 2022 В`ячеслав Мохов, СЕО Ralco Technic: «Моніторинг наших об’єктів в Україні та за кордоном не припиняється»
Опубліковано 25 лютого 2022 Конкурентне середовище і зміна запитів клієнтів: чому мережа магазинів «Варшава» перейшла у концепцію фудмаркету AIWA
Опубліковано 4 лютого 2022 8 франшиз за пів року, або як іспанський бренд MUCHO GUSTO ввірвався до ритейлу України
Опубліковано 7 січня 2022 «Пчілка маркет» про пік продажів у липні та причини ренеймінгу Теги: Пчілка маркет
Опубліковано 7 січня 2022 Zakaz.ua у 2021 році: зростання середнього чека та розширення цільової аудиторії