Опубліковано 15 червня Ґерміна Дунін-Борковська: «Ми хочемо більше, ніж просто продавати товари» Теги: Епіцентр власні торгові марки private labels
Опубліковано 15 червня AFINA Group представляє SARMIX — новий бренд побутової хімії, який веде до порядку Теги: Afina Group ринок побутової хімії і товарів особистої гігієни ТМ Вухастик SARMIX
Опубліковано 2 червня Управління персоналом в умовах нестабільності, навчання та зростання — 25-річний досвід Retail Group
Опубліковано 14 травня Ігор Левшун: «Наша стратегія — виготовляти якісний продукт за доступною ціною»
Опубліковано 13 квітня Delicate по-хмельницьки: інноваційний підхід до дизайну, обладнання та співпраці з партнерами
Опубліковано 8 квітня Польські інвестори пропонували за АТБ $4,5 млрд — інтервʼю зі співвласником компанії
Опубліковано 19 березня «Війна — це не привід знижувати стандарти»: як Suziria Group розвиває український зооринок
Опубліковано 9 березня Клієнти шукають не просто постачальника — вони шукають партнера: розвиток галузі ритейл-обладнання очима Modern Expo
Опубліковано 9 березня Цифрова трансформація «Файно Маркет»: як ІТ-рішення змінюють бізнес Теги: Файно маркет новітні технології
Опубліковано 9 березня VARUS в Одесі: «Нові житлові комплекси часто стають оптимальними локаціями для наших супермаркетів»
Опубліковано 5 лютого «О’нDe» в Івано-Франківську: місце, де шопінг стає не тільки необхідністю, а й задоволенням
Опубліковано 5 лютого Нові області та проєкти підтримки ЗСУ: директор «Файно Маркет» розповів над чим працювала команда у 2024 році
Опубліковано 17 грудня 2024 Підсумки року та плани на майбутнє: Едуард Ахрамович про досягнення Art Nation та нові амбіції
Опубліковано 8 грудня 2024 20 років інновацій та лідерства: як AFINA Group розвиває українські бренди та задає нові стандарти дистрибуції
Опубліковано 11 листопада 2024 Війна внесла свої вимоги для нових будівель: компанія «Київтрансбуд» про будівництво ТРЦ Green Gallery Теги: Епіцентр новини ТРЦ девелопмент нерухомості ТРЦ Green Gallery Київтрансбуд
Опубліковано 6 жовтня 2024 «Файно маркет»: як не втратити операційну ефективність при постійному зростанні