Опубліковано 11 листопада Війна внесла свої вимоги для нових будівель: компанія «Київтрансбуд» про будівництво ТРЦ Green Gallery Теги: Епіцентр новини ТРЦ девелопмент нерухомості ТРЦ Green Gallery Київтрансбуд
Опубліковано 10 листопада «Файно Маркет»: як магазин стає твоїм добрим сусідом Теги: Файно маркет маркетинг
Опубліковано 6 жовтня «Файно маркет»: як не втратити операційну ефективність при постійному зростанні
Опубліковано 11 серпня Від «Нашої Ряби» до 1500 торгових точок у ритейлі та HoReCa: як МХП розвиває франчайзинг
Опубліковано 12 липня 30 років Mars в Україні: формула успіху, в основі якої люди, бренди, унікальна культура
Опубліковано 17 червня Логістичні трансформації NOVUS: від орендованих складів до єдиного розподільчого центру
Опубліковано 5 червня Олексій Скіженок: як побудувати систему та інтегрувати в неї людей на прикладі департаменту клієнтського сервісу Ardis Group Теги: ARDIS GROUP персонал сир NOVUS
Опубліковано 6 травня Олексій Соболєв: «Якість та безпека при використанні — це must have для роботи на європейських ринках»
Опубліковано 13 березня Євген Іваниця: «Оборот JYSK склав понад 5 млрд грн, а середній чек — 1044 грн»
Опубліковано 7 березня Вийшли із Західного регіону та одними з перших повернулись у Херсон: підсумки 2023 року від мережі ЕКО МАРКЕТ
Опубліковано 2 березня Сімейна компанія «Родинна ковбаска»: «Ми не просто великий ритейлер, ми — потужний виробник»
Опубліковано 8 лютого Ольга Шевченко: «У 2023 році ми закріпились на позначці 12-13 тисяч онлайн-замовлень на добу»
Опубліковано 4 лютого Катерина Дірунова: «2023 рік ми пройшли більш загартованими та навчились швидко долати неприємності»
Опубліковано 13 грудня 2023 Nestlé Needs Youth: Як компанія інвестує у майбутнє української молоді та підтримує суспільство Теги: Nestle
Опубліковано 12 грудня 2023 Auchan Україна розвиває онлайн-бізнес в Україні та використовує штучний інтелект
Опубліковано 16 жовтня 2023 «Якщо зробимо все правильно, то станемо частиною таких монстрів, як Danone і Nestle» — інтервʼю CEO компанії IDS Ukraine
Опубліковано 8 жовтня 2023 Локальні торгові мережі не бояться діяти: ребрендинг торгової мережі AIWA під час війни