Опубліковано 12 липня 30 років Mars в Україні: формула успіху, в основі якої люди, бренди, унікальна культура Теги: Mars Україна Олександр Карамарков
Опубліковано 7 липня З чого починалася та як розвивається логістика у «Файно маркет» Теги: Файно маркет логістика доставка
Опубліковано 17 червня Логістичні трансформації NOVUS: від орендованих складів до єдиного розподільчого центру
Опубліковано 5 червня Олексій Скіженок: як побудувати систему та інтегрувати в неї людей на прикладі департаменту клієнтського сервісу Ardis Group
Опубліковано 6 травня Олексій Соболєв: «Якість та безпека при використанні — це must have для роботи на європейських ринках»
Опубліковано 13 березня Євген Іваниця: «Оборот JYSK склав понад 5 млрд грн, а середній чек — 1044 грн»
Опубліковано 7 березня Вийшли із Західного регіону та одними з перших повернулись у Херсон: підсумки 2023 року від мережі ЕКО МАРКЕТ
Опубліковано 2 березня Сімейна компанія «Родинна ковбаска»: «Ми не просто великий ритейлер, ми — потужний виробник»
Опубліковано 8 лютого Ольга Шевченко: «У 2023 році ми закріпились на позначці 12-13 тисяч онлайн-замовлень на добу» Теги: EVA e-commerce війна логістика власні торгові марки споживчі настрої
Опубліковано 4 лютого Катерина Дірунова: «2023 рік ми пройшли більш загартованими та навчились швидко долати неприємності»
Опубліковано 13 грудня 2023 Nestlé Needs Youth: Як компанія інвестує у майбутнє української молоді та підтримує суспільство
Опубліковано 12 грудня 2023 Auchan Україна розвиває онлайн-бізнес в Україні та використовує штучний інтелект
Опубліковано 16 жовтня 2023 «Якщо зробимо все правильно, то станемо частиною таких монстрів, як Danone і Nestle» — інтервʼю CEO компанії IDS Ukraine
Опубліковано 8 жовтня 2023 Локальні торгові мережі не бояться діяти: ребрендинг торгової мережі AIWA під час війни
Опубліковано 10 вересня 2023 Денис Кириченко, VARUS: «Темний магазин — це оптимізація часу як для клієнта, так і для ритейлера»
Опубліковано 1 липня 2023 Александра Джік: «Створюючи свої продукти ми підтримуємо екосистему» Теги: українсько-польське співробітництво ринок побутової хімії і товарів особистої гігієни
Опубліковано 2 червня 2023 «Великі мережі не підуть з ринку», — NOVUS про роботу під час війни та плани на майбутнє
Опубліковано 2 червня 2023 Чому український ринок вважається перспективним для польської компанії? Досвід виробника VACO RETAIL
Опубліковано 23 травня 2023 Співзасновник Glovo Саша Мішо про €80 млн інвестицій в Україну та наміри щодо поглинання Zakaz.ua