All Retail

Всі дослідження

ТОП 50 FMCG рітейлерів України за обсягом товарообігу, 2020 р. Фінансові підсумки розвитку ринку продовольчого рітейлу України в 2020 р.

ТОП 50 FMCG рітейлерів України за обсягом товарообігу, 2020 р. Фінансові підсумки розвитку ринку продовольчого рітейлу України в 2020 р.

Аналіз показників виручки провідних food-рітейлерів України в 2020 р. Статистика продажів в розрізі основних каналів торгівлі

Вартість
7600 грн.
ТОП 175 торгових операторів FMCG за кількістю магазинів, перший квартал 2021 р.

ТОП 175 торгових операторів FMCG за кількістю магазинів, перший квартал 2021 р.

Підводимо підсумки територіального розвитку продовольчих рітейлерів України в січні-березні 2021 р. Рейтинг провідних торгових операторів за кількістю магазинів.

Вартість
5200 грн.
350 кращих міст України для інвестицій в продовольчий рітейл, 2020 р. Концентрація сучасних FMCG магазинів в регіонах України

350 кращих міст України для інвестицій в продовольчий рітейл, 2020 р. Концентрація сучасних FMCG магазинів в регіонах України

Аналіз насиченості продовольчого рітейл-сектору сучасними FMCG магазинами в регіонах України. Рівень проникнення food-рітейлерів в різних областях і містах.

Вартість
7200 грн.
Соціальні мережі та їх роль в рітейлі та секторі FMCG України: тенденції та перспективи

Соціальні мережі та їх роль в рітейлі та секторі FMCG України: тенденції та перспективи

Аналіз використання соціальних мереж торговими операторами України. Провідні рітейлери України за рівнем розвитку соціальних медіа

Вартість
4800 грн.
Рітейл України: Рейтинг ТОП 175 торгових операторів FMCG України за кількістю магазинів за 2020 р. Прогнози розвитку рітейлерів у 2021 році.

Рітейл України: Рейтинг ТОП 175 торгових операторів FMCG України за кількістю магазинів за 2020 р. Прогнози розвитку рітейлерів у 2021 році.

Підсумки розвитку експансії food-ритейлерів України в 2020 р. Рейтинг найбільших операторів за кількістю магазинів. Прогнози по їх розвитку на найближче майбутнє.

Вартість
7200 грн.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або