All Retail

Новини

Створіть власну зимову історію: стартує нова акція лояльності «Щедрик» у мережі АТБ

Створіть власну зимову історію: стартує нова акція лояльності «Щедрик» у мережі АТБ

12 грудня в мережі АТБ розпочинається різдвяно-новорічна акція лояльності “Щедрик”, створена у співпраці з Art Nation Loyalty. Кампанія триватиме до 16 січня та покликана принести у домівки українців святковий настрій, теплі емоції та особливі сімейні традиції.

Опубліковано

Попит на косметику та догляд зростає: EVA ділиться інсайтами та результатами Black Friday 2025

Попит на косметику та догляд зростає: EVA ділиться інсайтами та результатами Black Friday 2025

У період Чорної п’ятниці мережа EVA, EVA BEAUTY та інтернет-магазин EVA.UA зафіксували впевнене зростання ключових комерційних показників. Збільшилися кількість замовлень, відвідуваність сайту, середній чек та попит на товари категорій краси та догляду.

Опубліковано

Українська Duna виходить на європейський ринок: перші магазини в Польщі вже у планах

Українська Duna виходить на європейський ринок: перші магазини в Польщі вже у планах

Українська мережа Duna з Львівщини готується відкрити свої перші фізичні магазини за кордоном. Компанія бачить великий потенціал для розвитку насамперед у Польщі та Німеччині.

Опубліковано

Роль графічного дизайну у маркетингових компаніях

Роль графічного дизайну у маркетингових компаніях

Графічний дизайн давно перестав бути «гарною обгорткою» для рекламних матеріалів. Сьогодні, у 2025 року, якісний візуальний контент вирішує, чи зупинить користувач стрічку, перейде на лендинг або натисне «Купити». Для маркетологів і власників бізнесу це означає одне: без стратегічного дизайну навіть професійний копірайтинг чи масштабна інвестиція у рекламу можуть не спрацювати. Далі розглянемо, як саме графічний дизайн підсилює маркетингові кампанії, на що звернути увагу у 2026 році та які прийоми приносять результати.

Опубліковано

Росія має відшкодувати бізнесу прифронтових регіонів понад 386 млрд грн — суди ухвалили 311 рішень

Росія має відшкодувати бізнесу прифронтових регіонів понад 386 млрд грн — суди ухвалили 311 рішень

Росія має компенсувати українському бізнесу прифронтових регіонів понад 386 млрд грн. Від початку повномасштабної війни суди ухвалили 311 відповідних рішень. Найбільше — у Донецькій, Запорізькій та Дніпропетровській областях.

Опубліковано

Українці обирають усвідомлені подарунки та довіряють людям більше, ніж ШІ — Deloitte

Українці обирають усвідомлені подарунки та довіряють людям більше, ніж ШІ — Deloitte

Попри четвертий рік повномасштабної війни, підготовка до зимових свят залишається важливим елементом життя для багатьох українців. За даними Deloitte Ukraine, кількість тих, хто планує різдвяний та новорічний шопінг, за рік зросла з 65% до 75%. Все більше українців також обирають домашній формат святкування – 68% проти 54% у 2024 році.

Опубліковано

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або