All Retail
Опубліковано

Тренди e-commerce: на що орієнтуватися інтернет-магазинам цього року?

Теги:
онлайн-торгівля
COVID-19
Фото:
marketingland.com

Пандемія коронавірусу трохи менше, ніж повністю, змінила картину світу та купівельну спроможність людства. В свою чергу, бізнес відмовився від довгострокового планування на користь ситуативного підходу і почав оперативно оцифровувати і автоматизувати робочі процеси.

Час все розставляє по своїх місцях. І вже сьогодні можна говорити про те, що складний у всіх відносинах 2020-ий зіграв на користь e-commerce. Як стверджують фахівці контент-маркетингової платформи PRNEWS.IO, карантинні заходи надали потужного поштовху всій сфері. Тільки в Україні обсяг покупок в Інтернеті досяг 107 млрд гривень, а ринок в цілому виріс на 40%. І це не межа, адже показники продовжують рости.

Багато експертів стверджують: за підсумками 2021 року продажі в e-commerce «стрибнуть» ще на 30%. Звичайно, щоб цей прогноз виправдався, варто слідувати актуальним трендам і виправдовувати очікування клієнтів. Тож, зупинемося більше детально на трендах.

Тренд 1. Чим краще, тим краще

COVID-19, як і раніше, залишається визначальним фактором розвитку ринку електронної комерції і впливає на неї в довгостроковій перспективі. Багато експертів сходяться на думці, що до 2025 року частка e-commerce в загальносвітових продажах виросте з нинішніх 15% до 25%.

Але це не станеться саме по собі. Інтернет-магазини повинні постійно вдосконалюватися: збільшувати асортимент, поліпшувати сервіс, підвищувати зручність платежів тощо.

Тренд 2. Омолодження

З розвитком e-commerce клієнтська аудиторія суттєво молодшає. Лідери переходу з офлайн-продажів в онлайн — люди від 18 до 34 років. Хоча загальна тенденція справедлива для будь-якого віку. Ми дійсно стали більше купувати онлайн і більш уважно моніторимо відгуки і будь-яку інформацію в Інтернеті і онлайн-ЗМІ про бренд, його товари та послуги.

Тренд 3. Продажі з мобільних пристроїв

Все більше продажів відбувається зі смартфонів. У 2020 р. їх обсяг склав 2,66 трлн. доларів, а реальна цифра для 2021 р. — 3,16 трлн.

Виходячи з цього, онлайн-продавцям варто задуматися над розвитком саме мобільних версій магазинів: купувати тут зручніше, ніж на десктопі, тож треба мінімізувати кількість операцій від пошуку товару до його замовлення і оплати. Адже онлайн-користувачі купуватимуть там, де це зробити легше і швидше.

Тренд 4. Торгівля за допомогою соцмереж

Один з найстійкіших трендів. Instagram за останні кілька років з сервісу для постингу фотографій перетворився на повноцінну торговельну платформу з масою функцій для бізнесу. У ньому можна продавати, купувати і навіть відправляти платежі безпосередньо через соцмережу.

Тренд 5. No Brand

Завдяки пандемії, ми стали по-іншому ставитись до власних витрат і гучних (або ні) назв брендів. Так, все більшої популярності в очах покупців набувають невеликі місцеві виробники — так звані, No Brand.

Як свідчать чисельні опитування, більше половини аудиторії інтернет-магазинів сьогодні готові купувати у нових локальних брендів. Основною мотивацією для українців для цього стали бажання підтримати вітчизняний бізнес, інтерес до унікальності (автентичності) такої продукції і якісний сервіс.

Тренд 6. Доповнена реальність

А як же «поміряти» перед покупкою? Рішення є і тут: йдеться про доповнену реальність (AR). Віртуальні технології сьогодні все активніше допомагають візуалізувати товар перед покупкою: вбудувати меблі в інтер’єрі, прикинути, як сяде сукня або окуляри тощо. Ймовірно, в недалекому майбутньому ми зможемо оцінювати покупку не лише по фото або відео.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або