All Retail
Опубліковано

В Італії різко підскочили ціни в інтернеті на великодню випічку і шоколадні вироби

В Італії фіксують різке зростання цін в інтернеті на великодню випічку і шоколадні вироби, повідомляють європейські ЗМІ з посиланням на італійську асоціацію із захисту прав споживачів Federconsumatori.

За її даними, в деяких випадках ціни зросли на 168% порівняно з аналогічним періодом в 2019 році.

Зважаючи таких націнок асоціація закликала уряд розпочати боротьбу зі спекулянтами. Більшість жителів Італії зараз воліють робити замовлення якраз онлайн, щоб не виходити на вулицю через поширення коронавіруса, зазначають італійські ЗМІ.

При цьому в звичайних магазинах і супермаркетах помічений лише незначне зростання цін на такі солодощі.

Згідно з даними організації, ціна на традиційне італійське пасхальне ласощі "Коломба" - кекс у формі птаха - в середньому в інтернеті складає 19,90 євро, тоді як в магазинах його можна придбати за 9,69 євро. В інтернеті ціни на "Коломба" іноді досягають 29,99 євро.

Ціни на популярні в європейських країнах шоколадні яйця підскочили в інтернет-магазинах в середньому на 37%. Проте в деяких випадках їх ціна збільшена на 168%.

"Таке підвищення цін неприпустимо з усіх точок зору. Виходить, що італійські сім'ї, які і без того проведуть Великдень не найкращим чином, - відчуваючи страх і страждання, ще й постраждають від фінансових наслідків цієї кризи (у зв'язку з коронавірусом - ІФ)", - заявив глава Federconsumatori Еміліо Віафора.

Він зазначив, що в ситуації, що ціни на продукти харчування зростають, а компанії, які продають їх через інтернет, до того ж їх сильно завищують.

Віафора пообіцяв, що передасть отримані дані владі Італії.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або