All Retail
Опубліковано

Магазини "Ашан" не будуть працювати на Великдень

Період карантину є непростим для всієї країни. Команди Ашан зараз на передовій, як й інші стратегічні підприємства, що забезпечують українців необхідними продуктами та послугами.

Наші співробітники щоденно адаптують усі процеси та забезпечують безперервну роботу магазинів, аби покривати потреби клієнтів.

Керівництво компанії прийняло рішення про ті, що усі співробітники Ашан Рітейл Україна зможуть провести свято Великодня вдома з рідними – 19 квітня наші магазини будуть зачинені. Ми просимо клієнтів віднестися з розумінням до цього рішення, яке дозволить командам Ашан набратися енергії, а також мінімізує скупчення людей, притаманне на свята. В інші дні наші магазини продовжуватимуть працювати в стандартному режимі.

Ашан відповідально ставитися до всіх законодавчих норм та заходів безпеки. Ми дотримуємось приписів та протоколів місцевої влади в кожному місті нашої присутності.

Ми несемо соціальну місію, тому особливо ретельно контролюємо наявність продуктів та дотримання правил нашої цінової політики, в жодному разі не підвищуючи націнку на товари першої необхідності.

В усіх магазинах посилені заходи безпеки і санітарії для клієнтів та співробітників:

- санітарні пункти на вході у кожний магазин – з санітайзерами, рукавичками та замірами температури відвідувачам

- підвищені вимоги до дезінфекції та вентиляції приміщень

- контроль кількості відвідувачів у торговій залі

- розмітка та афішаж, аудіо-анонси у магазинах стосовно дотримання норм і застережувальних заходів

- дотримання дистанції та контроль наявності засобів індивідуального захисту (маски)

- захисні екрани на касах та забезпечення засобів індивідуального захисту для всіх співробітників

- фасування незахищених продуктів харчування

- а також ряд заходів, що перевищують вимоги та були додатково прийняті в Ашан – дезінфекція візків та кошиків після кожного відвідувача, миття усіх касових стрічок та терміналів щогодини...

Зараз майже вся увага зосереджена на карантині, однак незважаючи на усю складність ситуації, життя продовжується, інші тими відійшли на другий план, але не зникли повністю. Тому в березні, як і планувалося, ми запустили новий слоган бренду – «Ашан з тобою у кожному моменті». Цей слоган буде визначати усю нашу комерційну та комунікаційно політику зараз і в майбутньому.

Посилання на телевізійний ролик з новим слоганом: https://drive.google.com/file/d/1p6rikh2a3qOIeoFZt6YC7Yq-G6pLhY-b/view

Вікторія Луценко, генеральний директор Ашан Рітейл Україна, у зверненні до співробітників підкреслила, що новий слоган стосується не тільки комерцій та клієнтів, а й співробітників!

Рішення про надання можливості усім командам провести Великдень вдома з родиною це підтверджує. Ми сподіваємось, що клієнти лояльно сприймуть ті, що 19 квітня магазини Ашан будуть зачинені.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або