All Retail
Опубліковано

Відвідувачі «Сільпо» тепер можуть зробити онлайн-замовлення й оплатити в супермаркеті вже зібрану купівлю

Національна мережа супермаркетів «Сільпо» запускає послугу онлайн-замовлення і самовивозу товарів.

Відтепер можна замовити товари на сайті shop.silpo.ua і забрати вже спакований кошик у магазині. В асортименті доступних до онлайн-замовлення і самовивозу товарів близько 2000 позицій, у цьому списку продукти харчування, дитячі та зоотовари, косметика, а також готові страви кулінарії, і він буде розширюватися.

«Ми запустили сервіс «Ми зібрали — ви забрали!», щоб дати можливість гостям вибрати необхідні товари з дому і скоротити час перебування в супермаркеті. Розуміємо, що нині, як ніколи, цей сервіс дуже затребуваний, і ми будемо продовжувати працювати над розвитком інтернет-магазину shop.silpo.ua та зручністю замовлень для наших гостей», — пояснює директор з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва.

Послуга «Ми зібрали – ви забрали!» безкоштовна та діє в усіх супермаркетах мережі. Оплата за товари здійснюється на спеціальній касі під час самовивозу.

Усі працівники, які збирають замовлення, забезпечені масками, рукавичками, антисептичними засобами та проходять щоденний температурний контроль.

 

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України. Була заснована в 1998 році та входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group. Станом на квітень 2020 року нараховує 259 супермаркетів, зокрема, 4 делікатес-маркети Le Silpo.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або