All Retail
Опубліковано

Близько 14% українців у період карантину економлять на придбанні товарів повсякденного попиту

Велика частина українців у період карантинних обмежень була змушена відкласти великі придбання. Про це свідчать результати опитування, проведеного цифровим агенством Postmen.

Серед відкладених покупок лідирує придбання одягу і взуття - про це заявили 47,2% респондентів. 40,9% відклали поїздки і відпустки, 33,3% відмовилися від придбання квитків на заходи.

При цьому наголошується, що 13,9% респондентів заявили, що змушені відмовляти собі в придбанні товарів повсякденного попиту.

Дослідники відзначають, що ця тенденція, як і епідемія в Україні, знаходиться на початковій стадії, однак із збільшенням тривалості карантину також буде рости.

Опитування проводилося 9-10 квітня в українському сегменті соціальної мережі Facebook методом онлайн-анкетування. В опитуванні взяли участь 800 респондентів за репрезентативною вибіркою за статтю, віком, регіонами проживання і рівнем доходу.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або