All Retail
Опубліковано

Продажі Nestle знизилися на 6%

Фото:
https://www.estrategiaynegocios.net

Продажі концерну Nestle SA, одного з найбільших в світі виробників продуктів харчування і напоїв, за підсумками перших трьох місяців 2020 року скоротилися на 6,2% порівняно з аналогічним періодом 2019 року — до 20,812 мільярда швейцарських франків (21,37 мільярда доларів), йдеться в звіті компанії.

У той же час органічний ріст продажів склав 4,3%. Продажі в регіоні Північної і Південної Америки скоротилися в першому кварталі на 2,7% — до 8,35 мільярдів франків (8,58 мільярда доларів). У регіоні AOA (Океанія, Азія та Африка на південь від Сахари) обсяг продажів знизився на 9,7% — до 4,974 мільярда франків (5,1 мільярда доларів). Продажі в зоні EMENA (Європа, Близький Схід, регіон Північної Африки) склали 5,31 мільярда франків (5,4 мільярда доларів), збільшившись на 0,4%.

"Оскільки ще занадто рано оцінювати цілковитий вплив COVID-19, ми поки зберігаємо наші первинні цільові показники на 2020 рік. Ми очікуємо подальшого поліпшення органічного зростання продажів і базової операційної маржі прибутку. Очікується, що базовий прибуток на акцію без урахування курсових різниць і ефективність капіталовкладень зросте", — наголошується в повідомленні.

Швейцарській Nestle, заснованій в 1866 році, належить понад 400 заводів у 83 країнах. Свою продукцію в Росію вона почала постачати вже в кінці XIX століття, а представництво відкрила в 1995 році.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або