All Retail
Опубліковано

Названі перспективи глобального молочного ринку в умовах кризи

Теги:
молочна продукція
Фото:
https://agromedia.com.ua

Північноамериканська команда RaboResearch випустила оновлений прогноз щодо реакції переробки і розподілу в ланцюжку поставок продуктів харчування на зміну попиту в зв'язку з коронавірусом - пише Agroportal.ua

У звіті Rabobank зазначається, що молочна промисловість знаходиться в ситуації, в якій вона раніше не бувала. Очікується, що протягом наступних 12 місяців галузь зазнає три хвилі руху ринку, перш ніж повернеться до «нового» нормального рівня, пише dairyreporter.com

Перша хвиля характеризується сплеском внутрішнього попиту на молочні продукти, викликаного панічними покупками протягом першого місяця при зниженні мобільності. Таким чином, роздрібний попит компенсує більшу частину зниження попиту на послуги громадського харчування.

За визначенням RaboResearch, друга хвиля — це приглушений попит в роздробі і зростання матеріально-технічних і фінансових проблем. Очікується, що споживачі будуть відвідувати магазини по мірі необхідності, щоб заповнити прогалини в запасах у своїх коморах і холодильниках, а не для того, щоб робити великі покупки, говориться в звіті.

«Тривалий вплив від зниження продажів послуг громадського харчування, сезонний пік виробництва молока в північній півкулі і суттєве уповільнення світової торгівлі сприятиме зростанню рівня запасів рік до року, здійснюючи понижувальний тиск на ціни на молочні товари і, отже, ціни на сировину для фермерів», — вважають експерти.

Крім того, очікується, що обсяг переробки, доступність сховищ і умови кредитування (ліквідність) будуть погіршуватися, якщо не буде державної допомоги.

Третя хвиля, яка є більш довгостроковою, включає в себе ймовірну глобальну рецесію, серед інших факторів, масштабну втрату доходів і заощаджень, які можуть тримати під тиском ціни на молочні продукти і на фермерське молоко до 2021 року.

У звіті наголошується, що молочні продукти історично є частиною урядових продовольчих програм і зазначається, що глибока рецесія може призвести до більш широкого використання молочних продуктів, оскільки для все більшої кількості людей важлива економічна прийнятність.

У звіті говориться, що на рівні фермерських господарств молочні фермери потенційно можуть зіткнутися з обмеженою пропозицією кормових добавок та інших продуктів, пов'язаних з ветеринарним лікуванням з-за виробничих проблем в Китаї, який є великим виробником цієї продукції. Це також може вплинути на якість і кількість корму, що може призвести до зниження зростання виробництва молока і підвищення собівартості його виробництва для фермерів.

Rabobank переглянув свої прогнози, щоб відобразити економічний ефект, при цьому деякі ціни виявилися на 30% нижче, ніж їх рівні до пандемії. Що стосується торгівлі, то аналіз базового сценарію Rabobank Covid-19 показує, що торгівля основними видами молочних продуктів — СОМ, СЦМ і сиром — у 2020 році може скоротитися на 11%, 13% і 5% відповідно порівняно з 2019 роком.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або