All Retail
Опубліковано

Глобальне дослідження в області охорони здоров'я групи компаній A. S. Watson

Теги:
Watsons
Фото:
https://sostav.ua

Щасливі люди здоровіші, згідно з результатами глобального дослідження, опублікованого WISE (The Watson Institute for Systems Excellence), в якому взяли участь 5500 респондентів з 10 країн Азії та Європи.

В ході опитування респондентам було запропоновано оцінити своє здоров'я і, досить часто вони посміхаються; результати показали, що більш щасливі люди, які посміхаються частіше, в більшості сприймають себе здоровими. 91% респондентів вважають, що посмішка і сміх приносять багато користі для здоров'я, але тільки 66% посміхаються часто і не відчувають стрес. Покоління Z посміхається більше і в цілому описує себе як щасливе, у порівнянні з більш зрілими групами, включаючи Y, X і покоління бумерів (1940-1959 рр..). Саме представники покоління Z вважають себе здоровішими по відношенню до людей, які народилися в інший час.

AS Watson Group, найбільший у світі міжнародний рітейлер в сегменті дрогері, проводив це дослідження з листопада по грудень минулого року. Більше 5500 споживачів на 10 ринках в Азії і Європі у віці від 15 до 60 років взяли участь в опитуванні, щоб поділитися своїми думками з широкого кола питань на тему охорони здоров'я. В ході опитування було складено «Світовий індекс здоров'я», в якому представлені країни в залежності від рівня здоров'я в країні (на думку опитаних). Нідерланди посіли перше місце в списку найбільш здорових країн, за ними слідували Сінгапур, Великобританія, Філіппіни, Малайзія, материковий Китай, Україна, Тайвань, Гонконг, Таїланд.

Сім'я і здоров'я, безумовно, є найбільш важливими аспектами життя

Коли справа стосується ранжування важливості життєвих аспектів, сім'я (87%) і здоров'я (84%) очолюють список, а багатство і любов (33% і 32%) слідують за ними з великим відривом.

«Якщо опитування буде проведено через два місяці, я впевнена, що результат буде ще більш помітним, де люди будуть ставити сім'ю і здоров'я на чолі життєвих пріоритетів. Хоча більшість з нас не є медичними працівниками, які можуть допомогти пацієнтам або розробити вакцини, кожен може зробити щось для свого здоров'я, наприклад, просто більше посміхатися і вести активний спосіб життя», - прокоментувала Малина Нгай, головний операційний директор AS Watson Group і генеральний директор AS Watson (Азія і Європа).

Стрес є головною проблемою охорони здоров'я.

Опитування показало, що стрес заважає людям посміхатися. Стрес в даний час швидко стає однією з найбільших проблем охорони здоров'я в усьому світі. Три головні і глобальні теми у питаннях здоров'я - це харчування, контроль ваги і управління стресом, причому проблема стресу зростає в два рази швидше, ніж два інших.

Розглядаючи стрес у відповідності зі всесвітньої спалахом коронавіруса, Джеймі Ченг, голова відділу клінічної психології Гонконгського психологічного товариства, коментує: «Нормально відчувати почуття тривоги або безпорадності у розпал цієї глобальної кризи здоров'я, але давайте не будемо забувати, що позитивне ставлення до боротьби з хворобою - наша остання лінія захисту. Високе почуття надії пов'язано з поліпшенням психічного здоров'я, ми також можемо підтримувати наш активний спосіб життя, заспокоювати себе розслаблюючими діями і піклуватися про почуття один одного. Якщо представники суспільства все ще відчувають стрес після спроб полегшити своє становище, їм слід звернутися за професійною допомогою до лікаря, психолога або соціального працівника».

На багатьох ринках постачання товарів медичного призначення, включаючи хірургічні маски та дезінфікуючі засоби, відчувають дефіцит, і, таким чином, зростання цін зробив їх недоступними для знедолених. Це всесвітнє явище створює величезні труднощі для малозабезпечених і може призвести до проблем зі здоров'ям у довгостроковій перспективі. Щоб відреагує на новий спалах коронавіруса, різні підрозділи AS Watson пожертвували хірургічні маску нужденним, у тому числі 150 000 масок були пожертвувані в Гонконзі літнім людям, які більш вразливі до цієї хвороби. Watsons в Сінгапурі надав пакети допомоги, щоб допомогти нужденним сім'ям. Відділ закупівель медичних послуг в Superdrug у Великобританії також підтримує регулярні контакти з постачальниками для забезпечення поставок засобів для дезінфекції та догляду за здоров'ям для потреб клієнтів. Watsons в Україні поставляє в лікарні товари першої необхідності, дезінфікуючі засоби, засоби особистої гігієни, побутову хімію. У компанії розуміють, що гігієна під час пандемії – саме необхідне для збереження здоров'я і запобігання ситуації з можливим поширенням коронавіруса.

Достовірна інформація про стан здоров'я

Порівняно з результатами звіту за 2017 рік, число людей, які шукають інформацію про стан свого здоров'я в мережі і покладаються на неї, скоротилося. У той час як фальшиві новини та неправдива інформація заповнюють інтернет і соціальні мережі, в даний час споживачі прагнуть отримати інформацію про здоров'я з достовірних джерел. Дослідження показало, що 61% раніше часто звертаються до лікаря, коли відчувають себе погано, і 43% йдуть в магазини дрогері, щоб купити ліки без рецепта або дієтичні добавки. Тим не менш, лише 15% респондентів звертаються за допомогою до фармацевта.

Фармацевти мають професійну підготовку у галузі охорони здоров'я та є надійним джерелом думок для зниження тиску на систему громадської охорони здоров'я, проте роль фармацевта в даний час недооцінюється.

AS Watson Group, маючи понад 1500 аптек по всьому світу, вважає, що все більше і більше людей будуть звертатися за допомогою до фармацевтів, оскільки вони надійні, професійні і легко доступні.

Здоров'я - турбота і можливості

Щоб вести здоровий спосіб життя, більше 80% респондентів вважають, що достатньо якісного сну, здорового харчування та регулярних фізичних вправ, які допоможуть зберегти здоров'я, але 40% з них не можуть дотримуватися цих пунктів. Все більше людей (60%) зацікавлені у прийомі вітамінів і харчових добавок для поліпшення свого здоров'я.

В AS Watson Group в минулому році 1 млрд. покупців придбали товари для здоров'я, а продажу за категоріями здоров'я зросли на 11% у річному обчисленні. Покупці товарів для здоров'я відвідували магазини AS Watson більше 10 разів на рік, і їх витрати були майже на 80% вище, ніж у звичайних покупців. Дослідження показує, що все більше і більше людей вкладають кошти у своє здоров'я і благополуччя завдяки зростанню кількості вітамінів і добавок у всьому світі, що на 12% більше, ніж у минулому році.

Нгай прокоментувала високий зростання споживання продуктів медичного призначення: «Виходячи з опитування наших клієнтів, споживачі медичних послуг витрачають майже на 80% більше, ніж середній покупець. Вітаміни і добавки показали найшвидший зростання на 12%. Ми дбаємо про здоров'я наших клієнтів, і це вже друге проведене нами глобальне дослідження в області охорони здоров'я, мета якого - бути в курсі їх потреб і способу життя. Ми будемо розширювати лінійку продуктів і послуг по всьому світу для наших клієнтів, які хочуть контролювати і підтримувати своє здоров'я».

«Минулого року ми розпочали стратегічне партнерство з Prenetics, щоб створити революційний персоналізоване рішення для превентивної цифрової медичної допомоги, випустивши домашній набір для тестування ДНК, щоб зосередитися на профілактиці, а не на лікуванні. У нас є такі послуги, як Doctor Online у Великобританії, консультації у сфері охорони здоров'я на таких ринках, як Гонконг і Сінгапур. Крім продуктів і послуг, ми не повинні недооцінювати силу простої посмішки і пропаганди активного способу життя. Саме з цієї причини наші підприємства роздрібної торгівлі, від Watsons в Азії до Superdrug у Великобританії запускають проект «Усмішка єднає» і регулярно проводять активну кампанію в області охорони здоров'я, щоб залучити покупців у здоровий спосіб життя».

Про Watsons

Watsons — найбільша міжнародна роздрібна мережа торгівлі товарами для краси і здоров'я. Сьогодні мережа налічує понад 7200 магазинів і більш 1500 аптек на 13 ринках Азії та Європи. В їх число входять континентальний Китай, Тайвань, Гонконг і Макао, Сінгапур, Таїланд, Малайзія, Філіппіни, Індонезія, а також Туреччина і Україна.

Watsons Україна — провідна роздрібна мережа торгівлі товарами для краси і здоров'я в Україні. У мережі Watsons Україна входить більше 400 магазинів і 16 аптек в більш ніж 100 містах. Більше 4500 співробітників обслуговують близько 3 млн покупців щомісяця. Восени 2018 року компанія Watsons третій рік поспіль визнана Рітейлером року в drogerie за версією Retail & Development Business Awards. А також - Watsons є переможцем у конкурсі «Вибір року Україна» в номінації «Магазин року краси та здоров'я» шість разів. У 2020 році Watsons стала переможцем шостого всеукраїнського рейтингу якості управління репутацією «РЕПУТАЦІЙНІ Активісти» в номінації «Рітейл – парфюмерно-косметичний магазин».

Протягом багатьох років Watsons формує стандарти на ринку товарів для краси і здоров'я, надаючи персональні рекомендації та консультації, пропонуючи широкий асортимент продукції. У тому числі – товари власних торгових марок Watsons Exclusive, допомагаючи клієнтам виглядати і відчувати себе добре кожен день.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або