All Retail
Опубліковано

Карантин в Індії та Кенії поставив під загрозу світові поставки чаю

Фото:
https://aif.ua

Обмежувальні заходи, прийняті в Індії та Кенії через спалах коронавіруса, погрожують світовим постачання чаю, пише Financial Times.

Про це повідомляє БизнесЦензор.

В Індії заходи ізоляції були спочатку введені з 25 березня по 14 квітня, але прем'єр-міністр країни Нарендра Моді у вівторок оголосив про їх продовження до 3 травня.

Як зазначає FT, в регіонах Ассам і Дарджилінг економічна активність була припинена напередодні початку сезону збору врожаю чаю. Перші листя чаю сорту дарджилінг, який також називають "чайним шампанським", були загублені, оскільки вони вже занадто великі для виробництва, відзначають плантатори.

"Ми втратимо велику кількість урожаю, - зазначає голова галузевої організації Tea Board of India Прабхат Безборуах. - Багато господарства стикаються з серйозними труднощами".

Уряд країни заявив, що виробництво чаю отримає статус критично важливої галузі і буде звільнено від обмежувальних заходів, але місцева влада в Ассамі і Дарджілінге не змогли надати необхідних дозволів, щоб плантації продовжили працювати.

"Перший урожай дарджілінга загублений, і, якщо ми не відкриємося незабаром, ми втратимо і другий", - попередив президент Warren Tea і голова асоціації Indian Tea Association Вівек Гоенка.

В африканських країнах-виробниках чаю, включаючи Кенію, через пандемію були порушені перевезення продукції від плантацій до портів, повідомив аналітик Minitec Ібі Идонибойе. Він очікує, що світові поставки будуть обмежені протягом найближчих трьох-шести місяців. При цьому Індія втратить 150 тис. тонн чаю, що становить 10% виробництва.

Влада Кенії минулого тижня оголосила про введення терміном на три тижні обмежувальних заходів, які торкнулися роботу порту Момбаса, звідки експортується чай.

Крім цього, введення комендантської години на Шрі-Ланці призвело до тимчасової зупинки виробництва, яке, однак, було відновлено.

Стурбованість зниженням пропозиції змусило трейдерів збільшити закупівлі, щоб забезпечити себе запасами, пише FT.

Чай був одним з продуктів, які люди активно закуповували перед введенням заходів ізоляції. На тижні, що завершився 21 березня, продаж чаю у Великобританії виросли на 55% порівняно з минулим роком, свідчать дані Nielsen.

До початку кризи галузь стикалася з надлишком пропозиції і падінням цін. У березні експортні ціни в Кенії, Індії і на Шрі-Ланці впали до мінімуму за останні 11 років. Зниження цін ускладнило становище багатьох виробників в Індії. Чайні компанії побоюються, що падіння доходів через пандемію погіршить ситуацію.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або