All Retail
Опубліковано

Агрохолдинг Косюка підсумував 2019 рік: він був складним, але історичним

Теги:
ринок курятини
Фото:
https://www.unn.com.ua

Засновник і голова правління агрохолдингу МХП (виробник курятини " Наша Ряба) Юрій Косюк підвів підсумки діяльності компанії за 2019 рік, і розповів про стратегічні пріоритети на 2020 рік, передає УНН з посиланням на прес-службу компанії.

За його словами, 2019 рік був складним, але важливим для компанії. У минулому році МХП інтегрувала Perutnina Ptuj в свою оперативну діяльність.

У МХП виділили ряд стратегічних пріоритетів. Йдеться, серед іншого, про:

• Зростання обсягу виробництва

Компанія має за мету наростити обсяги виробництва 850-880 тис. тонн м'яса птиці до 2024 року.

"Ми очікуємо, що РР і розширена Вінницька Птахофабрика будуть нашими основними двигунами зростання виробництва в 2020 році", - говорять в МХП.

• Зростання експорту

"Ми будемо продовжувати виконувати нашу стратегію географічної диверсифікації і зосереджуватися на спеціалізованих продуктах, як частини стратегії доступу до нових перспективних ринків", - прогнозують у компанії.

• Без антибіотиків

У 2020 році МХП випустив продукцію без антибіотиків.

"Маркування продуктів "Наша Ряба" підкреслить прихильність бренду до викорінення вживання антибіотиків; цей крок ще більше посилить зобов'язання МХП по поліпшенню здоров'я людини і здорового харчування", - розповіли в МХП.

• Здоров'я і харчування

Курятина МХП має низький рівень насичених жирів і більш високий вміст поліненасичених жирів. Це підтверджують дані дворічної дослідницької програми МХП.

"Це важливий фактор пом'якшення захворювань на ішемічну хворобу людини і ключовий двигун зростання продажів для споживачів, які все більше думають про свідоме споживання", - розповіли в МХП, назвавши пріоритет "здоров'я і харчування" стратегічним для компанії.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або