All Retail
Опубліковано

"Нова Пошта" ввела послугу прискореного обслуговування клієнтів на вулиці

Фото:
https://gagadget.com

Група компаній "Нова Пошта" ввела в своїх відділеннях адміністраторів, які обслуговують клієнтів на вулиці з вже сплаченими посилками.

Як повідомила компанія у вівторок, тепер клієнти, які прийшли отримати наперед оплачену посилку, можуть не заходити у відділення - адміністратор на вулиці сам підійде до них, проведе ідентифікацію і видасть посилку. Оплатити замовлення можна безпосередньо на вулиці з допомогою мобільного додатку "Нової Пошти".

"У зв'язку з посиленими карантинними заходами ми обмежуємо кількість клієнтів, які можуть знаходитися всередині відділення, і просимо їх чекати на вулиці. Щоб уникнути скупчення людей у чергах, особливо в години пік, ми ввели посаду адміністратора, який буде видавати оплачені посилки клієнтам безпосередньо на вулиці", - цитує прес-служба СЕО компанії Олександра Бульбу.

"Нова Пошта" відзначає, що в даний час обслуговують клієнтів на вулиці майже 500 адміністраторів відділень по всій Україні. В залежності від кількості клієнтів цю функцію виконують один або два співробітника.

Адміністратори працюють на вулиці при температурі від +10° і при сприятливих погодних умовах. Обслуговування клієнтів на вулиці триває протягом усього робочого дня. Адміністратори забезпечені засобами індивідуального захисту: масками, рукавичками і антисептиками.

Згідно з повідомленням компанії, при виборі відділень, в яких вводили посаду адміністратора, "Нова Пошта" керувалася обігом відділення, кількістю працівників у відділенні, а також відсотком відправлень на видачу.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або