All Retail
Опубліковано

Більше половини українців планують скоротити походи в ТРЦ після карантину

Більше 52% українців планують скоротити відвідування торгово-розважальних центрів (ТРЦ) після карантину через зниження доходів, побоювання заразитися і переорієнтування на онлайн-покупки, свідчать результати дослідження консалтингової компанії NAI Ukraine.

Про це повідомляє БизнесЦензор.

Так, чверть українців скоротять походи в ТРЦ через зниження рівня доходів, 19% бояться підхопити вірус під час відвідування людних місць, 9% воліють робити покупки онлайн, близько 4% українців не планують відвідувати торгові центри, 8% не визначилися з вибором.

"Найбільшу частку з тих, чиї регулярне відвідування можуть втратити ТРЦ, складають люди, у яких дохід скоротився і ті, хто бажає уникати громадських місць - більшу частину цих категорій складають споживачі з низьким або середнім рівнем добробуту, тоді як заможні громадяни збережуть рівень свого оффлайн споживання. Тому, це дає надію, що, незважаючи на зниження загальної кількості відвідувань, рівень товарообігу впаде менш істотно", - вважають аналітики NAI Ukraine.

При цьому 44% опитаних компанією українців планують відвідувати ТРЦ без змін, з них 34% не змінять своїх шопінг-звичок, 9% - планують відвідувати центри частіше за накопичених планів по покупкам, ще 4% планують ходити в ТРЦ частіше заради розваг.

За даними компанії, жителі великих міст Києва і менше за інших переживають через зниження доходів і небезпеки зараження. Крім того, вони, як і жителі Центральної України, більше інших регіонів воліють покупки онлайн. У свою чергу, мешканці західної та південної України більше переживають з-за вірусу - близько 28 і 24% відповідно. При цьому на заході і в Центрі рівень відкладеного попиту вище, ніж в інших регіонах, а на сході більший відсоток жителів, які скоротять походи в ТРЦ через зниження доходів, зазначено в дослідженні.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або