"Нова Пошта Глобал" запустила регулярну авіадоставку з/до США і Китаю
- Фото:
- Новое Время
Компанія "Нова Пошта Глобал" (Nova Poshta Global, NPG), що входить у групу компаній "Нова Пошта", запускає регулярні рейси з/доо США і Китаю.
Як повідомила прес-служба компанії у вівторок, авіарейси на замовлення "Нової Пошти Глобал" будуть виконуватися кілька разів на тиждень і доставляти як відправлення з України, так і покупки, зроблені українцями в інтернет-магазинах цих країн.
Спільно з партнерами компанія вже запустила шість регулярних рейсів - п'ять до/з США і один до/з Китаю. Чотири рейси у напрямку Варшава-Нью-Йорк-Варшава здійснюють європейські авіакомпанії Lufthansa і LOT і один щотижневий прямий рейс Київ-Нью-Йорк-Київ – авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" (МАУ). Ще один щотижневий рейс з Китаю "Нова Пошта Глобал" запустила у співпраці з українською компанією SkyUp.
"Ми запустили регулярні рейси з нашими постійними партнерами Lufthansa, LOT і МАУ, а минулого тижня почали співпрацю з українською авіакомпанією SkyUp. Перший рейс цієї авіакомпанії вже доставив для наших клієнтів 1801 посилку загальною вагою 17 тонн, серед яких як індивідуальні замовлення, так і комерційні вантажі. І це лише частина відправлень, які "Нова Пошта Глобал" щотижня доставляє в Україну з Китаю. З США в середньому за тиждень ми доставляємо близько 25 тис. посилок вагою понад 38 тонн", - цитує прес-служба СЕО "Нової Пошти Глобал" Юрія Беневитського.
Як зазначає "Нова Пошта Глобал", замовлення зі США в першому кварталі 2020 року зросли в 4,7 рази в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року, що було зумовлено співпрацею з американським онлайн-магазином iHerb - за перший квартал 2020 року з цього магазину було доставлено 230 тис. посилок загальною вагою 360 тонн.
Зросла також, за наданими даними, і кількість доставок послуги NP Shopping - за перший квартал було доставлено 81 тис. відправлень, що на 32% більше, ніж за аналогічний період 2019 року.
При цьому клієнти компанії почали не тільки більше замовляти з-за кордону, але і відправляти за кордон. Так, за перший квартал 2020 року обсяг експортних відправлень фізичних осіб зріс на 12%, а відправки бізнес-клієнтів збільшилися вдвічі порівняно з аналогічним періодом минулого року. Майже 78% - це посилки і вантажі, 12% - документи.