WOG запустив сервіс попереднього замовлення страв і напоїв
- Фото:
- All Retail
WOG запустив новий сервіс у мобільному додатку PRIDE, завдяки якому відтепер клієнтам доступна функція попереднього замовлення страв і напоїв WOG Cafe.
Оновлення додатку PRIDE надає змогу користувачам попередньо замовити страви і напої з асортименту кафе. А також заощадити час, позбавивши від черги та очікування на приготування страв і напоїв, адже забрати замовлення можна навіть не виходячи з авто. Крім того, сервіс обов’язково повідомляє про готовність замовлення рush-повідомленням.
У Києві послуга доступна для власників мобільних телефонів на базі Android з 27.05.2020. І вже з 1 червня планується запуск роботи сервісу на базі iOS у столиці, а також по всій Україні на обох операційних системах.
«Сервіс дозволяє оформити замовлення в будь-який зручний для клієнта момент. Так, їдучи трасою, людина має змогу через додаток обрати й оплатити страви та напій, а по прибуттю на локацію, просто заправитись та зачекати на отримання замовлення. Зручно й те, що обираючи, наприклад, хот-доги, клієнт може додати до нього соуси на свій смак: взяти всі або ж від якихось відмовитися», — пояснює Директор Дирекції цифрової трансформації мережі АЗК WOG Олег Кушіль.
Наразі для попереднього замовлення доступні страви та напої з меню WOG Cafe: холодні та гарячі напої, хот-доги, сендвічі та фреш-сендвічі десерти, бургери, лаваші, круасани, основні та перші страви, снеки та сніданки.
Для зручності оформлення попереднього замовлення, в додатку також відображається інформація про орієнтовний час прибуття клієнта на обрану АЗК. «Дана функція, справді, зручна. Адже, дивлячись на карту, важко зорієнтуватися, скільки часу необхідно на подолання відстані», — зазначив Олег Кушіль.
Щоб оформити та отримати попереднє замовлення, достатньо виконати 5 кроків:
1. На головному екрані додатку PRIDE вибрати іконку «Кафе» в розділі WOG PAY.
2. Обрати локацію WOG Cafe та страви.
3. Вказати час, коли буде зручно забрати замовлення.
4. Провести оплату зручним способом (Apple Pay, Google Pay, Masterpass, бонуси).
5. Для отримання замовлення, не виходячи з авто, потрібно сповістити персонал про прибуття на локацію, натиснувши іконку «Я на місці». Замовлення також можна забрати власноруч.
https://www.youtube.com/watch?v=_VF2I3BeWAc&feature=youtu.be
"Ми постійно працюємо над удосконаленням нашого додатку, надаючи клієнту максимально зручні, комфортні та вигідні умови. Нині люди цінують свій час, економлячи кожну хвилину. Наш новий сервіс дає можливість користувачам не тільки зберегти свій час, але й допомагає мінімізувати небажані контакти з іншими людьми, що в сучасних умовах надважливо. Нова послуга — це розширення сервісу WOG PAY, який ми запустили ще в 2017 році з функції придбання пального, не виходячи з авто. Потім сервіс був доповнений можливістю придбати каву. І вже зараз працює можливість попередньо замовити страви WOG Cafe та отримати їх, не виходячи з авто", — підсумував Директор Дирекції цифрової трансформації мережі АЗК WOG.