All Retail
Опубліковано

Україна вийшла на перше місце в Європі з постачання органічної продукції в ЄС

За підсумками 2019 року Україна посіла 1 місце в Європі і 2 місце в світі (зі 123 країн) за обсягами імпортованої органічної продукції в ЄС, піднявшись на дві сходинки у порівнянні з попереднім роком.

Про це йдеться в оприлюдненому щорічному звіті Європейської Комісії «Імпорт органічних агропродовольчих товарів в ЄС — ключові зміни в 2019 році», передає БизнесЦензор з посиланням на прес-службу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства.

"Зростаючий попит європейських споживачів на українську органічну продукцію свідчить про її високу якість і конкурентоспроможність. Лідируючі позиції України у світовій торгівлі органічною продукцією демонструє активний розвиток цієї галузі, що є пріоритетом аграрної політики міністерства", — прокоментував заступник міністра — торговий представник України Тарас Качка.

Так, в 2019 році в ЄС було ввезено 3,24 млн тонн органічної агропродовольчої продукції, більше 10% якої припадає на Україну.

В цілому український імпорт в ЄС збільшився на 27% — з 265,82 тис. тонн в 2018 році до 337,86 тис. тонн в 2019 році. В основному, в ЄС з України експортуються зернові (крім рису і пшениці, 76,9% зернових українського походження), пшениця (31,8% — з України), олійні культури (крім сої, 18,2%, і друге місце після Туреччини), соя (4 місце і 13% імпорту сої з України), фрукти (11% і 3 місце). Також Україна входить в групу найбільших експортерів макухи, фруктових соків і овочів, які є ключовими експортними продуктами.

У Мінекономіки зазначають, що в 2018 році Україна займала четверте місце за обсягами імпорту органічної продукції в ЄС, поступаючись Китаю, Еквадору та Домініканській Республіці. При цьому Домініканська Республіка та Еквадор постачають в ЄС майже виключно тропічну продукцію: 90% імпорту складають тропічні фрукти, свіжі або сушені, горіхи та спеції.

В цілому імпортована органічна продукція становить близько 2% загального імпорту агропродовольчих товарів в ЄС.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або