Сезон великого молока не призвів до зниження імпорту
- Фото:
- agroportal.ua
Молочний сезон у розпалі, але українські виробники молочних продуктів продовжують втрачати позиції не тільки на внутрішньому ринку, але і у зовнішній торгівлі.
Про це йдеться в повідомленні "Інфагро".
Як наголошується, в травні цього року в порівнянні з травнем 2019 експорт багатьох молочних товарів помітно скоротився: СНМ −77%; масло −52%; сир твердий (включаючи сирний продукт) −24%; спреди (включаючи рослинно-вершкові суміші) −13%; казеїн −7%.
"У той же час імпорт в травні залишався досить активним. Ввезення сирів і масла істотно зросло навіть у порівнянні з квітнем, не кажучи вже про травень минулого року.
Сезон великого молока не призвів до зниження імпорту. Але оскільки в Європі масло і сир помітно подорожчали, мабуть, їх ввезення в країну скоротиться. А ось імпорт свіжих молокопродуктів буде продовжувати рости", — відзначають аналітики.