All Retail
Опубліковано

Українські виробники вершкового масла не можуть конкурувати на зарубіжних ринках через високі ціни

Теги:
масло
Фото:
agropolit.com

Стрімке зростання цін на масло в квітні припинилося і навіть намітилася тенденція до їх зниження.

Українських виробників масла ця тенденція не надихає з двох причин: по-перше, це означає, що масло і далі будуть імпортувати, а по-друге, налагодити експорт українського масла в далеке зарубіжжя в цьому році навряд чи вийде. Відповідно, на внутрішньому ринку ціни на масло не зростуть, а можливо і знизяться, пояснюють аналітики "Інфагро".

"Незважаючи на досить велику пропозицію, експорт масла залишається незначним. У травні він скоротився на 20%, до 840 т. Цифра в два рази менше, ніж у травні 2019 року. Причина одна — бажання операторів продавати товар за цінами значно вище світових. Але оскільки не дуже виходить, імпорт масла у великих обсягах триває.

Правда, у травні товар подорожчав і бажаючих займатися імпортом стало набагато менше. Тому можна припустити, що цифри червневої статистики ввезення вершкового масла будуть набагато скромнішими. А ось експорт все ж збільшиться, хоча і не до рівня минулого року", — прогнозують експерти.

Географія зовнішньої торгівлі така: за обсягом закупівлі українського масла ТОП-5 країн — Азербайджан, Молдова, Грузія, Вірменія і Казахстан, а ТОП-5 за обсягом масла, імпортованого в Україну, - це Нідерланди, Польща, Бельгія, Німеччина і Данія.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або